۵ پیشنهاد دانشگاه تهران به دانشجویان متاهل خوابگاه غدیر/ مهلت تخلیه تا آخر شهریور
به نژاد در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان متاهل تا قبل از اول مهر یعنی در همین هفته‌های پیش رو در شهریور باید خوابگاه را تخلیه کنند و اگر نخواهند بلند شوند دانشگاه نیز راهکارهای خودش را دارد و از طریق کمیته تخلیه و راههای قانونی به این قضیه رسیدگی خواهد کرد.
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
خب تخليه كنيد ديگه. مگه شما خونتون از اونايي كه توي خوابگته متهالي سعادت آباد و جلال هستن؛ رنگين تره. 5 تا گزينه جلوتونه. لابد انتظار دارين 50 مليون بهتون دستي بدن تا بلند شين!!!
s2
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
استادي كه انگار خيلي اين خبر اذيتت كرده بيا هر پنج تا گزينه رو تقديمت كنم همه ش پيشكشت. شما يا ساده اي يا دوس داري خودتو ساده نشون بدي.
حسن، تويي؟
ضمن احترام به همه دوستان و سروران دانشجو در سعادت آباد و جلال به اطلاع شما مي رسانم كه اختصاص خوابگاه بر اساس امتياز پژوهشي، مقطع تحصيلي و چند مورد ديگه س و سكونت در خوابگاه غدير بالاترين امتياز رو ميخاد. كه بعيد ميدونم شما از اين موضوع بي خبر باشي
علی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
دوست عزیز بحث ما این است که علی رغم یکسال صبر و انتظار و ارایه رزومه تونستیم در این خوابگاه سکونت پیدا کنیم چرا با وجود باقی مانده یکسال از قرارداد قانونی سکونت ما به طور قانونی، به ما فشار می آورند که به خوابگاههای دیگر برویم. ما هفده خانواده ایم که جلال سه واحد خالی و سعادت اباد نیز دو واحد خالی دارد. دوما این پنج گزینه کذب محضه. 1-خوابگاه مطهری همان سعادت اباد است. 2- فقط به ما پیشنهاد انتقال به جلال و سعادت اباد و یا گرفتن سی تومان بوده است و پیشنهادی مبنی بر سکونت در سیزده واحد نبوده است. ما با این کار علی رغم دفاع از حق قانونی خود مشغول دفاع از حق عزیزانی میکنیم که در صف خوابگاه متاهلی می باشند و پاسخی از مسیولین نا دلسوز نمی گیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
آقای محترم و نیز جناب به نژاد: خود شماها حاضرید در فاصله بیست متری یک خوابگاه مجردی زندگی کنید؟ اونم خوابگاه مجردی کوی دانشگاه با این عظمت؛ اونم کانون اغتشاشات موقع شلوغی ها. کاش ی کم به کارهایی که میکنید فکر میکردید. افسوس. ضمن اینکه اولا 5 نفر نیستند خیلی بیشترند ثانیا کسی رو که تا تیر 95 قرارداد قانونی داره نمیتونید اجبار به تخلیه کنید.
دانشجوی غدیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
جلالی ها کارشناسی و ارشدند پس با احترام رنگین تره؛ ضمنا قرارداد قانونی بسته شده تا تیر 95 پس اجبار و قانون جواب نمیده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
عزیز من بحث مقایسه نیست. بحث اینه که مجردی کردن این خوابگاه متاهلی به دلایل متعدد عمل غلطی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
مسأله اصلی گزینه های روی میز نیست. مسأله اصلی کاهش ظرفیت خوابگاههای متأهلین دانشگاه تهران هست که به وضوح خلاف سیاستهای کلی نظام در خصوص افزایش جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان هست. کاملاً واضحه که مسأله تغییر کاربری دانشکده علوم و فنون نوین به خوابگاه متأهلی در آینده هم بیشتر به جک شبیه هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
من فکر کنم شما هم از اونایی هستین که جایزتون رو از دکتر به نژاد گرفتین و الان دارین یه خدمت دیگه میکنین که امتیاز دیگه ای بهتون بدن...این کار دکتر به نژاد برخلاف سیاست های کلی نظام مبنی بر تاهل و ازدواج جوانان هست که حضرت آقا فرمودند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
اولا متاهلی و ثانیا شما یا از مسئولین مربوطه ای یا از هواداراشونی ثالثا در مورد چیزی که علم نداری سکوت کن؛ کسی که قانونی نشسته رو میشه به زور فرستاد به یک جای بد و نامناسب و دور از دسترس دانشگاه؟! یعنی کسی هست که با این وضعیت تسلیم بشه؟! با سی تومن شاید بشه توی یاقچی آباد خونه رهن کرد!
ش ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
اخبار ساعت 5 شبکه 6 رو نگاه کنید تا ببینید چه بلایی بر سر ما اوردند و چقدر دروغ می گویند.
اگر نیاز به مستندات و عکس های مربوط با فشارها و قراردادها و نظافت و... به ایمیل من پیغام بزنید
با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
مسئولین دانشگاه علی رغم کمکهای سالهای اخیر خیرین هنوز نمیدانند که لازم نیست هزینه های ساخت یک خوابگاه جدید را خود دانشگاه بده. مگه هزینه ساخت خوابگاههای جمالزاده، مصلی نژاد و امام علی رو خود دانشگاه داد؟
شما باور میکنید که یک دانشکده را که میلیاردها تومان هزینه شده تا از خوابگاه به یک دانشکده (علوم و فنون نوین) تغییر کاربری پیدا کنه، دوباره دانشگاه هزینه کنه و به خوابگاه متأهلین تغییر کاربری بده؟ کدام آدم عاقلی این طنز مضحک رو باور میکنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
دانشگاه امیر کبیر اینجوری داره از متاهلین حمایت میکنه اونوقت مارو دارن میندازن بیرون از خوابگاه!!!مسوولین نماد آموزش عالی کشور میدونن دارن چیکار میکنن واقعا؟؟؟!!!
نجیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
با سلام
بنده از ساکنین خوابگاه غدیر هستم. چرا ایشان از آمار دانشجویان متاهل در صف خوابگاه غدیر نمی گویند. واقعا اوضاع اسف باری در خوابگاه متاههلین غدیر برپا شده است. آقای نیلی در کمیسیون آموزش مجلس صحبتی کرده اند که ما قصد مجردی کردن خوابگاه غدیر را نداریم که با واقعیت موجود در خوابگاه غدیر همخوانی ندارد. تو را خدا یکی به داد ما دانشجویان برسد. واقعا با وجود صف طولانی ورود به خوابگاه متاهلین و سیاستهای کلان جمعیتی مقام معظم رهبری چرا اینها دارند این کار را می کنند!؟
ما خانواده های ساکن غدیر یک چگونه در کنار یک خوابگاه مجردی زندگی کنیم.
خود مسئولین حاضرند خانم و بچه های خود را در چنین خانه ای با این نزدیکی به دانشجویان مجرد ساکن کنند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار