مشارکت ایران برای حل بحران سوریه ضروری‌است/ تهران به حمایت از تروریسم ادامه می‌دهد!
جاش ارنست:
سخنگوی کاخ سفید با وجود اذعان به ضرورت مشارکت کشورمان در نشست حل بحران سوریه، مدعی شد، ایران به حمایت از تروریسم ادامه می دهد.
تعداد نظرات: ۳
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
بالا بری، پائین بیای، بخوای، نخوای "مرگ بر اسرائیل"
ناشناس
Germany
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
ماجرای "دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس" از این قرار است که روزی خروسی به پشت بام فرار کرد و به خانه یکی از همسایه ها رفت. صاحب خروس هم در خانه ی همسایه ها را پی خروسش می زد و دنبال می گشت. مردی که خروس در خانه اش بود ناگهان صدای در را شنید و چون حدس زد صاحب خروس باشد، آن را بلافاصله در آستینش پنهان کرد و در را باز کرد. تا مرد را دید سریع گفت: "به حضرت عباس قسم خروست به خانه ی من نیامده است." ولی دم خروس که از گوشه آستین مرد بیرون زده بود بهترین شاهد بر دروغ بودن حرف آن مرد بود. صاحب خروس هم نگاهی به مرد انداخت و گفت: "دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس"
دولت محترم بر تبعیت از رهبری مدام تاکید می کنه اما در عمل؟!...
ناشناس
Germany
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر1394/04/27 فرمودند:
همان‌طور که بارها تکرار کردیم، ما با آمریکا در مورد مسائل گوناگون جهانی و منطقه‌ای مذاکره‌ای نداریم؛ در مورد مسائل دوجانبه مذاکره‌ای نداریم؛ گاهی در موارد استثنائی مثل این مورد هسته‌ای، بر اساس مصلحت، مذاکره کرده‌ایم؛ این مورد هم فقط نبوده است، قبل از این هم مواردی بوده است که من در سخنرانی‌های عمومی قبلی به آنها اشاره کرده‌ام. سیاستهای آمریکا در منطقه با سیاستهای جمهوری اسلامی ۱۸۰ درجه اختلاف دارد.
همچنین ایشا در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ بیان کردند :
مذاکره‌ی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، یعنی نفوذ؛ تعریفی که آنها برای مذاکره کردند این است و آنها میخواهند راه را برای تحمیل باز کنند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار