تبدیل چند میلیون دیپلمه بیکار به فوق لیسانس بیکار «گناه کبیره» است/ دچار مونگولیسم دانشگاهی هستیم
رحیم پور ازغدی در دانشگاه تهران:
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متاسفانه امروز ما در مورد علوم دهه ۴۰ و ۵۰ بحث می‌کنیم و این نوعی مونگولیسم دانشگاهی است دانشگاه و حوزه علی رغم تلاش‌هایشان دچار مونگولیسم هستند.
تعداد نظرات: ۸
nima
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
اتفاقاً اجتماع ما دچار "شنگولیسم" ، "منگولیسم" و "حبه انگوریسم" هم شده که بایست مراقب "گرگ های بدجنس" که به اجتماع عزیزمان با چشم "بد" نگاه می کنند باشیم و از تیر رس نگاهشان خودمان را دور نگهداریم چون این تنها کاریست که از دستمان برمی آید.
یه دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
صحبتهای شما آقای ازغدی خیلی دلنشین و دغدغه منده اما اگر واقعا کاری از دستتون میاد چرا وارد عرصه نمیشید بسم الله شما اقای رائفی پور اقای پناهیان و امثالهم وارد عرصه انتخابات بشین(اگر واقعا کاری از دستتون میاد بسم الله)
بیرون گود نشستین میگین لنگش کن!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
دانشجوی عزیز اگه قرار باشه که قطب نما کار سکان کشتی رو انجام بده آسیب میبینه
طراح باید طراحی کنه ، مجری باید اجرا کنه و مدیر هم مدیریت - به قولی هر که را بهر کاری ساخته اند
SAERES
Germany
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
حوزه کاری آقای رحیم پور ازغدی یا عباسی استراتژیولوژی هست این ها عمار های انقلاب هستن خدا نگهشون داره مشکل ما حوزه تاکتیکولوژی هست در عمل ما دچار ضعف شده ایم به گونه ای که هیچ کس وظیفه اش را بدرستی انجام نمیدهد همه میخوان کم فروشی کنن تو کارشون و خدا هم گفت ویل بر کم فروشان
mo
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
عزیزم دوستانی مثل اقای ازغدی یک ایده پرداز بسیارخوب هستندولی دوستانی مثل دکترجلیلی یک سیاست مدار عالی هستندمانبایداین دوراباهم یکی کنیم.متاسفانه دولت مابسارمریض و...شده ویک توطئه درراه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
واقعا خنده داره کار ما
یه معلم فقط به خاطر زدن یه کودک اونم به خاطر اینده خودش رو ده بار تو تلویزیون نشون میدیم و با قدرت با اون بیچاره برخورد میشه.
ولی عاملان بدبخت شدن میلیون ها جوان و کشیده شدن عده زیادی از جوانان کشور به سمت اعتیاد راست راست میگردند و هر روز ادعا دارند.
جهادگر علمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
متاسفانه اکثرانچه امروزه به عنوان علوم انسانی در دانشگاههای ما تدریس میشود چیزی جز اسلام امریکایی نیست و دیپلمه ای که این علوم را در دانشگاه فرا بگیرد و تبدیل به فوق لیسانس شود مسلماگناه کبیره رخ داده است
ناشناس
Netherlands
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
قرار بود کنکور حذف بشه تا قیف علمی کشور درست بشه الان شده لوله . همه وارد می شوند از ائن طرف با مدرک خارج . هیچ گزینشی هم نیست . .....و ... و ... هم راحت وارد عرصه دانشگاه می شوند . ارشد و دکترا هم که شده بچه بازی .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار