به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد، دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد در کنفرانس بینالمللی «برند گردشگری» در اصفهان حضور پیدا کرد.
این کنفرانس با مشارکت سازمان جهانی گردشگری به منظور تبیین شاخصها و راهکارهای طراحی نماد برند ملی گردشگری و همچنین معرفی شاخصهای ارزیابی و انتخاب برندهای مطرح فعال در حوزه گردشگری کشور در اصفهان برگزار شد.
تبیین مبانی نظری برند ملی گردشگری و استانداردهای آن و همچنین ارائه تجربیات موفق بینالمللی در زمینه برندسازی در حوزه گردشگری از دیگر اهداف این کنفرانس بود.
در این کنفرانس بینالمللی میزگرد تخصصی و مشترک بین دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد و مرکز بینالمللی قنات، شهرداری شهر بم و یک دانشجوی دکترا از دانشگاه کارولینای شمالی ارائه شد.