پيام تسليت رئيس‌جمهور به مناسبت درگذشت حضرت آيت‌الله نجومي
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۵۶۲

پيام تسليت رئيس‌جمهور به مناسبت درگذشت حضرت آيت‌الله نجومي

رئيس جمهور در پيامي درگذشت آيت‌الله سيدمرتضي نجومي، عالم هنرمند و مبارز خستگي ناپذير را به ساحت مبارك بقيه الله ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب و مردم پهلوان خصلت كرمانشاه و تمامي ملت مسلمان ايران تسليت گفت.

به گزارش گروه سياسي «شبکه خبر دانشجو» به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، متن كامل پيام محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان به شرح زير است:


هو العليم؛

اذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمه لا يسدها شيء

خبر تالم اثر رحلت عالم عامل ، استاد ادب و اخلاق حضرت آيت الله سيد مرتضي نجومي بي اختيار ذهن را به سوي عبارت پاياني حديث سوق مي دهد كه «لايسدهاشيء»

فرهيخته اي كه به چهره هاي ماندگار اعتبار بخشيد و در دنياي هنر نيز خوش درخشيد.

اين عالم هنرمند و هنرمند عالم ، در خوشنويسي كم بديل بود.

در فقاهت از سرآمدان خطه خويش بود . درسهاي تفسيرش زبانزد اهل عرفان بود و تاليفاتش رهنماي علاقمندان به دين و ديانت.

اما آنچه بيش از همه بارز بود اينكه ايشان يك مبارز بود و در دوره ستمشاهي خانه‌اش مامن ظلم ستيزان بود و حضورش مايه دلگرمي انقلابيون و فقدانش را به ساحت مبارك بقيه الله ارواحنا فداه و رهبر ادب پرور و مردم پهلوان خصلت كرمانشاه و تمامي ملت مسلمان ايران تسليت مي‌گويم و از خداوند براي روح بلندش علو درجات و براي خاندان مباركش صبر و اجر مسئلت مي‌نمايم.

محمود احمدي نژاد

/انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار