اظهارات یکی از افراد نزدیک به قذافی درمورد امام موسی صدر
یکی از افراد نزدیک به فرزند دیکتاتور معدوم لیبی، مدعی شد که امام موسی صدر به فرمان قذافی کشته شده و جنازه‌اش به دریا افکنده شده است.
تعداد نظرات: ۷
امیرحسین
United States of America
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
کذب محضه . یقینا امام موسی صدر زندست شک ندارم. . حالا که قذافی مرده دارن همه چیو میندازن گردن اون و امام موسی صدر رو حذفش میکنن تا جرایم خودشون برملا نشه .نمیگم این ملعون میدونه امام کجاست. ولی مطمینم میدونه که امام کشته نشده.
م. ک.
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
شما از کجا می دونی که زنده‌ست؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
دوست عزیز اگه امام موسی صدر هم کشته نشده باشن مطمئن باشید به خاطر کهولت سن تا الان فوت کردن اگه یه نگاهی به تارخ تولد ایشون بندازید متوجه میشید اگردر شرایط زندانی وشکنجه باشن که بدتر ...
ولی در کل امید وارم روزی خدا خودش ریشه تمام ظالمان رو از بین ببره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
برای شادی روحش صلوات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳

خدا بیا مرزدش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
امام موسی صدر زندست.اما اینکه کسی حاضر نیست دنبال سرنوشت ایشان را بگیرد و ببیند کجاست و چه شده عجیبه.گاهی آدم فکر میکنه عمدا نمی خوان پیدا بشه. خداوند یک خبری ازشون برای خانواده و چشم به راهشون بیاره. انتظار خیلی سخته برای عزیز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
امام موسی صدر قطعا زنده است کهولت سن دارد ولی نمرده است جای نیست به جز نه در زیر زمین بلکه در همکف ومجاور زیرزمین شبیه به انبار نسبتا بزرگ آجری با درب ماشین رو درب کشوئی آهنی زندان ابوسلیم بی دلیل نبود جستجو گران ایرانی را در زیر زمین همان زندان می خواستند آتش بزنند در را ببندند سلول امام موسی صدر را یافته بودند در نزدیک ترین نقطه نگهداری کنونی وی ای کاش ایشان را می شد یادآوری نمود دعای را در سجود نمازش بخواند که حضرت یونس خواند ورهایی یافت ای کاش خدا قبول کند به نبیابت ایشان آن دعا رابخوانیم



ارسال نظرات
آخرین اخبار