نشست جنجالی سازمان همکاری اسلامی بدون قرائت بیانیه پایان یافت
سیزدهمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول امروز به پایان رسید و به دلیل مخالفت برخی اعضا با بیانیه پایانی، این بیانیه قرائت نشد.
تعداد نظرات: ۴
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
مبارک دولت بی تدبیر و بی امید.
مفهوم عزت به ایران و ایرانی مشخص شد.
نتیجه دیپلماسی زانو زده همینه همینه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
الان اعتراض شما دقیقا به چیه؟ چی مبارکه؟ سعودی ها میلیاردها دلار خرج کردند تا چهار بند ضد ایران و ضد حزب الله در بیانیه پایانی قرار دهند که با رایزنی های ایران و اعتراض بعضی کشورها نسبت به تفرقه انگیزی عربستان اصلا بیانیه ای قرایت نشده. این یعنی موفقیت دیپلماسی کشورمان. شماها عادت کرده اید با دلیل و بی دلیل به دولت اعتراض کنید. قطع نامه تصویب می شود حرف می زنید تصویب نمی شود حرف می زنید. اصلا معلوم نیست حرف حساب شما چیست؟
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
حرف حساب ما اینکه با گذشت نزدیک به 3 سال دولت تنبل و ذلیل که فقط و فقط به دیپلماسی و داشتن ژنرال های دیپلماسی و.. میباله و برجام امضا کردن و به اصتلاح تعامل سازنده داشتن و با کدخدا بستن و .... نه عزت به پاسپورت و ایران و ایرانی اضافه شد حتی کشورهای اسلامیو امثال جیبوتی هم واسه ما شاخ شدن که هیچ این ریزه های خلیج فارسم هروز مارو تهدید نظامی میکنن که هیچ در علان دارن ارتش کشورهای عربی درست میکنن بر ضد ایران رسما صبح تا شب به ما فحش میدن به تمام متحدین ما دارن فشار میارن آقایونم خواب وضعیت اقتصاد و سیاست داخلیم که اصلاکلا میگنم شعار ما نبوده خودشونو به جیگری زدن اگه یک کدوم از این اتفاقا در دولت قبل رخ میداد پوستشو شما ها کنده بودین بابا تمام متحدینمون از دست رفت نمیخواد برید با دشمنا ببندین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
این اردوغان دقیقا چه دینو مذهبی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار