تحریم دلار با برجام برداشته نمی‌شود/ ظریف و کری بدون برنامه ریزی مقابل پرچم‌ها ایستادند
عراقچی در برنامه «تیتر امشب»:
معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما در اجرای برجام در قسمت رفع تحریم‌ها در برخی از حوزه‌ها پیشرفت خوبی داشتیم اما در حوزه بانکی با چند مشکل مواجه هستیم، گفت: من نمی‌گویم همه چیز به سهولت در حال انجام است، مشکلاتی وجود دارد اما آمریکایی‌ها نقش مثبتی تاکنون نداشته‌اند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
استدلال مذاکره و تعامل با آمریکا چیست ؟؟؟؟ آقایان در تلاش هستند بلکه آمریکا آنها را به نوکری بر عربستان ترجیح دهد..معنی انقلاب اسلامی و راه شهدا کشتار مسلمان ها در منطقه وامنیت اسراییل بود..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
نماد یک انسان واقعی از جنس دروغگو و کلاش و پست و خائن و وطن فروش و یک ماکیاولی به تمام عیار کسی نیست جز ................عباس عراقچی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
یعنی شما هنوز فکر میکنید آمریکایی ها به تعهداتشان عمل خواهند کرد ؟
آقای عراقچی لطفا توضیح دهید برجام که دارای صفات و القاب : افتخار سیاسی و حقوقی است و دستاورد بزرگ ، نعمت و انتقاد از آن کفران نعمت است ، فتح الفتوح ، معجزه قرن ، فتح بزرگتر از فتح خرمشهر ، هدیه خدا و ..... میباشد چطوری نوشته و منعقد شده که ایران تعهداتش را یک ماهه انجام میدهد ولی آمریکا هنوز بعد از سه ماه کاری نکرده و فقط روی کاغد تعهد داده و ما مجبوریم برای راضی کردن آمریکایی ها به اجرای تعهداتشان دوباره برویم و مذاکره کنیم ؟ مذاکره برای اجرای تعهد مذاکره قبل !!!!!
اگر در این دور از مذاکرات آنها تعهدی دادند و عمل نکردند باز هم باید برای اجرای این تعهد مذاکره کنیم ؟
این که میشود دور باطل هی مذاکره برای مذاکره !!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
آقای عراقچی با آمریکا چه توافقی شده که حتی امکان انبار مازاد آب سنگین رو نداریم ؟ این چه خفتی است که باید مازاد آب سنگین از کشور خارج شود و تا زمان فروش هزینه انبارداری هم بدهیم ؟ این که برد برد نیست این شد باخت ما و برد و بردن اونا لااقل به فکر خون شهدایی باشید که فردا باید جواب دهید ؟
مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
آیا واقعا کنار پرچم ایستادن اتفاقی بود؟
چرا دروغ میگوید
شما فیلم قبل از ایستادن را ببینید دقیقا روی زمین برعکس پرچم هرکشور اسم هر کدام از وزرا را نوشته بودن و با برچسب روی زمین چسبانده بودن این یعنی کاملا برنامه ریزی قبلی.توی شبکه خبر نشون داد
این را توی دکتر سلام کار کنید
ارسال نظرات
آخرین اخبار