آخرین اخبار:
کد خبر:۵۰۶۰۷۲

فروش فیلم «وارونگی» به کمپانی های بزرگ پخش فیلم های فرانسوی و آمریکایی

کتایون شهابی مدیر شرکت نوری پیکچر گفت: استقبال زیادی از سوی پخش کنندگان خارجی برای خرید حق امتیاز و پخش «وارونگی» شده است. تاکنون کشورهای سوییس، نروژ، ترکیه، چین و سوئد برای خرید حق امتیاز پخش با ما مذاکره کرده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی که در بخش «نوعی نگاه» جشنواره کن حضور دارد برای پخش در سینماهای فرانسه به کمپانی فرانسوی «دیافانا» که از کمپانی های بزرگ پخش فیلم های فرانسوی و آمریکایی است، فروخته شد.

 

این کمپانی برای نخستین بار پخش فیلمی از سوی ایران را بر عهده دارد و دیگر فیلم هایی که توسط این کمپانی امسال پخش می شوند عبارتند از: این پایان جهان است (خاویر دولان- کانادا)، زن ناشناخته (برادران داردن -بلژیک)، عزیز امریکایی (آندره آرنولد- انگلیس).

 

کتایون شهابی مدیر شرکت نوری پیکچر که پخش بین اللملی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد درباره وضعیت  استقبال پخش کنندگان خارجی گفت: استقبال زیادی از سوی پخش کنندگان خارجی برای خرید حق امتیاز و پخش فیلم «وارونگی» شده است. تا کنون کشورهای سوییس، نروژ، ترکیه، چین و سوئد برای خرید حق امتیاز و پخش این فیلم در کشورهای خودشان با ما مذاکره کرده اند.

 

در داستان وارونگی آمده است: سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه ی آنها که در گذشته  ناکام مانده، حالا  درآستانه شکل گیری دوباره است.      

 

سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا، علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات، عباد کریمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

عوامل وارونگی عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: بهنام بهزادی، فیلمنامه: بهنام بهزادی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، تدوین: میثم مولایی، طراح گریم: سودابه خسروی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، موسیقی: سحر سخایی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: افشین رضایی، عکاس: سمیه جعفری، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ، مدیر تولید: شهرام زاهدی.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار