مخالفت برخی جریان‌ها به حضور سعید جلیلی در دانشگاه شهرضا
در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو عنوان شد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا با اشاره به برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم با حضور سعید جلیلی در این دانشگاه گفت:  بعضی از جریان‌های سکولار دانشگاه و وابسته به غرب در تلاش هستند تا این برنامه لغو شود؛ در صورتی که این برنامه اصلا بعد سیاسی و حزبی ندارد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹

پس چرا بعضی آزادند از حضور بعضی از مسئولین در دانشگاهها ویا در بین مردم جلو گیری کنند ونباید به آنها حتی اگر اراذل واوباش باشند حرفی زده نشود ولی اگر جوانی به حق اعتراضی داشته باشد مارک غرب زدگی به او چسپانده می شود ..... خودتان هستید مردم خوب می فهمند
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
دوست و هموطن عزیز کلام شما متینه ولی آیا نفوذ در اجتماع دانشجویان رو رد میکنید. این مورد در طول تاریخ برای اکثر سیاسیونی که بنیاد مردمی دارند اتفاق افتاده. کسی به آنها برچسب نزده ولی وفتی کسانی از آرمانهای یک ملت فاصله میگیرن واژه بهتری میشه براشون بکار برد. اینجا وطن من و شماست و ما هستیم که راه رو با تفکر و انتخابهای بهتر برای ایندگات هموار میکنیم.
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
دولت امید وتدبیر و عاشقان سینه چاک شعار!!!!! اخلاق و اعتدال هستند دیگر. روزنامه فرهیختگان ! دانشگاه ازاد یا همون هفته نامه حاج آقا خاطره درشماره 1935 خود به تاریخ سه شنبه 14 اریبهشت ازقول حضرت آقا تیترمیزنه که " تحمل مخالف درجامعه نهادینه نشده " اونوقت خودشون در مقام عمل در قالب تعداد معدودی به اصطلاح استاد دانشگاه دانشگاه را تحت فشار قرار میدن که فلان آقا نباید حرف بزنه . اینم از ژستهای خنده دار ومضحکشونه.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
ببخشید چه افرادی بودند روی بنر تبریک برجام اسید پاشیدند در دو نقطه شهرضا حالا این سکولاریسم هست و اون کار اخلاقی
برهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
سلام .دستتان درد نکندگل کاشتید.ابروی شهر را حفظ کردید.بازهم ازاین کارها بکنید.پیروزباشید
ارسال نظرات
آخرین اخبار