کد خبر:۵۱۱۰۸۵
مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل دانشگاه حکیم سبزواری:

روابط عمومی یکی از ارکان حیاتی سازمان‌ها و ادارات است

مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل دانشگاه حکیم سبزواری گفت: روابط عمومی، یکی از ارکان حیاتی سازمان‌ها و ادارات هستند.

حسن دلبری در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، با اشاره به نامگذاري 27 ارديبهشت‌ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومي‏‏‌، گفت: روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور تنها تولید کننده اخبار نیستند و وظیفه مهم و اساسی آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند.

 

وی افزود: در واقع روابط عمومی ها به عنوان بخشی از ادارات و سازمان ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطب درون و برون سازمانی را بر عهده دارند و باید به مجموعه روابط عمومی ها و نقش و کارکرد آن توجه ویژه ای شود.

 

مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: باید نگاه به روابط عمومی به عنوان یک سازمان تشریفاتی اصلاح شود و روابط عمومی ها به جایگاه اصلی خود به عنوان سازمان های روزآمد، برنامه مدار و فراگیر ارتقا یابند.


 دلبری در ادامه سخنانش رسانه را مهم ترین ابزار برای تقویت امید و نشاط در جامعه برشمرد و تصریح کرد: روابط عمومی ها برای موفقیت در انجام وظایف و ماموریت ها محوله باید به خوبی از این ابزار کارآمد و اثربخش در جامعه استفاده کنند.

 

وی نقش روابط عمومی دانشگاه ها را در کوتاه کردن دیوارهای دانشگاه نقشی مهم و بی بدیل توصیف کرد و افزود: روابط عمومی ها نقش مهمی در برقراری ارتباط موثر بین دستگاه مربوطه و رسانه ها ایفا می کنند که این ارتباط بستر رشد و تعالی دانشگاه ها را فراهم می کند.

 

مدیر روابط عمومی  و روابط بین الملل دانشگاه بسترسازی، برجسته سازی، فرهنگ سازی، سخنگویی، نفوذ در افکار عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغ را  از وظایف روابط عمومی‌ها بیان کرد و  گفت: پیشرفت روابط عمومی در دنیای امروز منوط به استفاده از روابط عمومی الکترونیک، ابزار و تکنیک های علم ارتباطات است و اطلاع رسانی با استفاده از شبکه های اجتماعی و سایت ها فرصت های خوبی در اختیار روابط عمومی ها قرا داده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار