همچنان «تقریبا هیچی»/ مجلس فکری برای خلل‌ و فُرَج برجام می‌کند؟
گزارش/
دولتی‌ها خودشان هم می‌دانند برای رسیدن به منافع حداقلی برجام، علاوه بر محدودیت‌های سنگینی که بر برنامه هسته‌ای کشور اعمال کردند؛ اقدامات فرابرجامی مثل خارج کردن آب سنگین از کشور را هم پذیرفتند.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
خجالت نمی کشید واقعا...
ناشناس
Germany
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
نه! برای چی باید خجالت بکشیم؟ همه مردم ایران سعادت آقازاده بودن دارند و در شمران و فرنگ سکونت می کنند و به تجارت تحریم اشتغال دارند. چه افرادی و از چه باید خجالت بکشند؟
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
چرا دستگاه های نظارتی و امنیتی در قبال این همه رفت و آمدهای که گاهن خانوادگی آن هم برای هیچ و به بهانه پیگیری برجام انجام میگیرد جدای از همه مسائل هزینه های چند دهها میلیونی دلاری از بیت المال هزینه تحمیل میکنند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
برخی از مسئولان قصد دارند تا دولت را در مساله برجام بی گناه بدانند و بد عهدی آمریکاییها را دلیل عدم موفقیت برجام بدانند بله آمریکا بدعهدی کرده است یعنی سالهاست که بدعهدی میکند اما گناه دولت و مذاکره کنندگان اعتماد به آمریکا و غربی هاست اگر اعتماد نکردیم پس چرا دولت علارغم هشدارهای رهبری مبنی بر همزمانی اجرای تعهدات ما با رفع تحریم ها، اقدام به تعطیلی فرد و و آب سنگین اراک و انجام یکطرفه تعهدات کردند . اعتماد به گرگ و زیر پا گذاشتن کلام رهبری گناه و اشتباه بزرگی است . هرکس میخواهد دولت را تبرئه کند ، تبرئه کند اما سال 96 مردم جواب این اشتباهات را با رأی خود خواهند داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
تا انتخابات هنوز مونده ، دوم اینکه اینها اینقدر ........... هستند که می ترسم مردم خرابکارهایشان را فراموش کنند و دوباره به ...................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
خودشون هم توش موندن
شما مراقب باشيد مثل جهان نيوز ،نبندنتون
پس هميشه تيتر بزنيد همه چي ارومه و عالي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
در دولت دوازدهم سال 96 منتظر باشید و ببینید چندین نفر از مسئولین دولت یازدهم یا راهی زندان میشوند یا فراری از کشور
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
امیر کویت که جلوی او زانو زد و شرف همه ی ایرانی ها رو برد بهش محل نزاشت کری که وزیر خارجه کدخداست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظرت به وعده هاش عمل می کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی این وسط چه عشق و حالی کردن گروه مزاکره کننده با پول های ملت و ماموریت خارخ از کشور ، سختی کار با کدخدا ، ............. اگر راست می گید فیش های حقوقی ظریق ،عراقچی ،تختروانچی را نمایش بدهید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار