به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ سیاست انتشارات سوره مهر چه در زمینه کتابهای چاپی و چه در حوزه کتابهای الکترونیک بر این امر استوار است که همواره سعی دارد در هر بازار جدیدی که بهوجود میآید و نظر مخاطبان را به خود جلب میکند حضور داشته باشد.
عرضه کتاب در فروشگاههای بزرگ اینترنتی یکی از شیوههای توزیع و در دسترس قرار دادن کتاب و محصولات فرهنگی است که به گسترش بازار هدف کمک میکند.
بر همین اساس، بخش سوره مهر الکترونیک (سما) به سراغ مراکز و فروشگاههایی چون «چاره»، «نت برگ»، «آدینه بوک» و «ترنج بوک» رفت و طی قراردادهای جداگانه آثار سوره مهر در این فروشگاهها عرضه شدند.
در ادامه این سیاست با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که یکی از مهمترین مراکز تجارت الکترونیک در ایران هست تفاهم نامه همکاری امضا شد که در حال حاضر حدود 160 کتاب چاپی و 6 کتاب الکترونیک برای فروش در سایت دیجی کالا قرار دارد.