آیا سازمان نظام پزشکی با تشخیص عدم صدور شماره نظام پزشکی برای دامپزشکان، عدالت را رعایت کرده است؟
۸۰۰ نفر از دکترای عمومی دامپزشکی خطاب وزیر بهداشت:
۸۰۰ نفر از دکترای عمومی دامپزشکی در نامه‌ای خطاب وزیر بهداشت اعلام کرد: آیا سازمان نظام پزشکی با نامه اخیر خویش و تشخیص مبنی بر عدم صدور شماره نظام پزشکی برای دامپزشکان، عدالت را در خصوص پژوهشگرانی که با پایه دکترای عمومی دامپزشکی چندین سال از عمر خود را به تحقیق و همکاری با دانشگاههای علوم پزشکی کشور صرف کرده اند، رعایت کرده است؟
تعداد نظرات: ۳
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
جناب آقای دکتر هاشمی
ما دانشجویان استدعا داریم با لغو این نامه مانع تضییع حقوق چند هزار دانشجوی وزارتین گردید....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
با سلام و تشکر از خبرگزاری محترم دانشجو
همان طور که در متن نامه آمده دکترای حرفه ای دامپزشکی کاملا با رشته های کشاورزی و دامپروری و علوم دامی تفاوت میکند و اصول آن بر مبنای پزشکی استوار است و همانند آن از مبنای آزمایشگاهی و بالینی به شکل توامان برخوردار است. اصولا قرارگیری چنین رشته ای در نامه نظام پزشکی، که بسیاری از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر الحاق دامپزشکی به وزارت بهداشت تاکید دارند، از عدم آگاهی مقامات نظام پزشکی از کوریکولوم آموزشی دکترای حرفه ای دامپزشکی حکایت میکند. در حقیقت، دریافت شماره نظام پزشکی حق دانش آموختگان دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی با پایه دامپزشکی است.
از جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تقاضای رسیدگی به این موضوع را دارم.
ناشناس
Netherlands
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
سلام دوستان دامپزشک عزیز.میگن طرف را تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدا را گرفته بود.شما اول خودتان را اثبات کنید و یک کار و شغل آبرومند پیدا کنید بعد سراغ شماره نظام باشین.اکثر بچه های دامپزشکی حتی روشون نمیشه در سطح اجتماع بگن ما دکتر هستیم و بیکار هستن حالا شما دنبال شماره نظام هستین.مثل این میماند که طرف ماشینش مازراتی است و دنبال پلاک رند بگرده و من هم با ماشین پراید (( برای اینکه از قافله عقب نمانم )) دنبال پلاک رند باشم.به جای این قرتی بازی ها ،از وزیر جهاد سازندگی بخواهید برای دامپزشکان دنبال کار و شغل آبرومند باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار