احمد ذوعلم، تهیهکننده، در گفتوگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو درباره ساخت تیزر کتاب «رؤیای نیمهشب» گفت: «ما قبل ساخت این کار، تجربه موفق «دختر شینا» را در استفاده از ظرفیت سینما برای معرفی کتاب داشتیم. برای همین ترغیب شدیم تا دوباره از این طرفیت استفاده کنیم و ایده ساخت تیزر سینمایی برای کتاب را عملیاتی کنیم.»
وی با اشاره به نقش تیزر «دختر شینا» در فروش کتاب گفت: «افراد مختلفی که تیزر «دختر شینا» را دیدند، چه کتابخوان، چه سینمایی، از خود کار خیلی خوششان آمد. افراد زیادی هم میگفتند که ترغیب شدهاند کتاب را بخوانند. هدف ما هم تشویق مردم به مطالعه کتاب بود.»
ذوعلم افزود: «کتابهای مسابقه «کتاب و زندگی» در یک شورا انتخاب میشوند. یکی از دغدغههای ما این است که کتاب جذاب و خوشخوان باشد. انتخاب درست کتاب در کنار ساخت تیزر مناسب میتواند به دیده شدن آن کتاب کمک کند.»
تهیهکننده تیزر «رؤیای نیمهشب» در پایان گفت: «تلاش داریم در چند روز آینده کار را در تلویزیون کنیم. همچنین قرار است سینماهای تحت اختیار حوزه هنری قبل از اکران فیلمها تیزر را نمایش دهند. بقیه مخاطبان هم میتوانند در فضای مجازی تیزر کتاب «رؤیای نیمهشب» را ببینند.»