خانم هاشمی! فسادهای نزدیک به خانواده شما مردم را دلزده کرده است
سلیمی در گفت‌‌وگو باخبرگزاری دانشجو:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشورخطاب به فائزه هاشمی گفت: فسادهای نزدیک به شما وخانواده‌تان مردم را دلزده کرده است.
تعداد نظرات: ۳
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
بابا این بیچاره خواسته بگه من هم زنده هستم و نفس می کشم .
قارعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
خانم هاشمی آیا می توانید در مقابل مادران شهدای گمنام که هنوز پس از گذشت بیش از 30 سال از شهادت فرزندانشان حتی مکان مزار فرزندانشان را هم نمی شناسند این حرف های پوچ که ناشی از بی سوادی دینی شما و صد البته ادعای سهم خواهی از انقلاب است بر زبان جاری کنید. بهتر است به این مقدار اهانت و مزاحمت که شما و برادر عزیزدردانه تان برای دلسوزان انقلاب ایجا کرده اید بسنده کنید و حداقل حین بهره برداری از امکاناتی که از سفره انقلاب و صدقه سر مادران بزرگوار شهداء بدست آورده اید ، سکوت کنید و دیگر به گزافه سخن نگویید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در بیانات مهمی در تاریخ 7 دیماه 90، درباره نفوذ در میان افراد خودی و حتی «رفقای دوران محنت» هشدار دادند. ایشان در فرازی از سخنانشان فرمودند:
خانواده را مهم بشمرید؛ چه خانواده‌ بزرگ دیپلماسی، چه خانواده‌ شخصی خودتان. گاهی اوقات یک رخنه‌ کوچک در درون خانواده، ما را تغییر می‌دهد. امیرالمؤمنین فرمود: زبیر با ما بود، از ما اهل‌بیت بود. واقعاً هم همین جور بود. می‌دانید بعد از رحلت پیغمبر، در مسجد، در پای منبر خلیفه‌ اول - جناب ابوبکر - حدود ده نفر از صحابه بلند شدند و صریحاً از امیرالمؤمنین دفاع کردند؛ گفتند اینجایی که شما نشسته‌ای، حق علی‌بن‌ابیطالب است. یکی از آن ده نفر، زبیر بود!
زبیر، رفیق دوران عشرت نبود؛ رفیق دوران محنت بود. امیرالمؤمنین فرمود: زبیر همواره با ما
ارسال نظرات
آخرین اخبار