نیاوران‌نشینی و اشرافی‌گری شما و دوستانتان دین مردم را تضعیف می‌کند نه حکومت اسلامی
نامه بسیج دانشجویی ۱۱ دانشگاه آزاد خطاب به فائزه هاشمی:
بسیج دانشجویی ۱۱ دانشگاه آزاد در نامه‌ای سرگشاده خطاب به اظهارات عجیب فائزه هاشمی در خصوص نفی حکومت دینی اعلام کرد: آن چیزی که دین مردم را ضعیف می‌کند، نیاوران نشینی و اشرافی‌گری مسئولان، فساد اقتصادی فرزندان و سیاست‌گذاری‌های اشتباه و منفعلانه دوستان شما است، نه حکومت اسلامی.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
مرگ بر ضد انقلاب چه داخلی وچه خارجی . اگر زمانی پدری درستگار وفرزندی نابخرد می دیدندهمه می گفتند گیرم پدر تو بود فاضل! از فضل پدر تورا چه حاصل؟ مثل جناب علی فریمانی. اما این دختره که هم خود نابکاره هم پدرش چه می کشند مردم زدست این برره ای ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
قوه قضائیه باید با این افراد فتنه برخورد کنه هر چرت و پرتی میخوان میگن چون آقازاده هستن!!!!!!!
اگه اینا حکومت دینی رو قبول ندارن برن جای دیگه اینجا حق ندارن زندگی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
بوی دسیسه میاد.... ای کاش در حکومت اسلامی شاهد تلاش زیاد باشیم. ای کاش مسئول هر بخش که نمیتوانست مشکلی رو حل کنه خودش کناره گیری کنه. ای کاش مسئولیت بخش ها سنگین تر بود. ای کاش هر وزارتخانه مرکز ایده پروری داشت و ایده ها رو به سادگی از طریق سایتش دریافت و در مرکز ایده پروری مورد برسی قرار میداد اینجور همه خیالشان راحت بود که بهترین ایده ها در کشورشان دریافت و پرورانده و اجرا میشود. واقا حیف حکومت اسلامی است که مجریانش اینگونه عمل کنند و عده ای براساس کینه درونشان اینگونه نظر دهند. خداوند قدرت طلبان، کاهلان و کینه توزان را هدایت کند.
ترابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
به امید کنده شدن شر همه سست کنندگان پایه های نظام و حکومت اسلامی من جمله ایشان و به امید بیدار شدن مسؤلان محترم قضایی و امنیتی انشاالله ریشه اش کنده بشه و از بسیج همه دانشگاه ها می خواهیم که اونها هم بیانیه بدن و وارد گود بشن یاعلی
ناشناس
Germany
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
چرا با این خانواده برخورد نمیشود
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
تضعیف نظام، یارگیری مرفهین بی درد و خوش نشین، تقویت ضد انقلاب. ظلم بزرگی نسبت به انقلاب و امام و شهداء است. قوه قضائیه و دادستان انقلاب باید سریعاً ورود کند که در غیر این صورت میدان بیشتری پیدا میکنند.
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
آفرین بر بسیج دانشجویی خدایا این دانشجویان را به اعلا علیین برسان چقدر اینها هوشیار هستند خدایا هوشیاریشان را افزون بخش خدایا اینها چه دل و جراتی دارند دل و جرات شان را بیشتر کن خدایا این چه مشت محکمی است در دست بسیج دانشجویی که با ادله محکم پیش می رود در.د بر عدالت جویان وردرود بر عدالت خواهان و درود بر دانشجویان شجاع و غیرتمند خداوند پشت و پناهتان ای یاوران اسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
درود بر هاشمی و لعنت به ریاکاران و دزدان که خون ملت رو میمکند و ندای اسلام سر میدهند
ارسال نظرات
آخرین اخبار