رئیس کتابخانه ملی هم به جمع دلواپسان کنسرت‌ها پیوست!
رئیس کتابخانه ملی نیز به مسله برگزاری کنسرت‌ها در کشور ورود کرده و می‌گوید: آیا مخالفان کنسرت‌ها مسئولیت پاسخگویی در قبال آسیب‌های اجتماعی و عواقب این آسیب‌‌ها برای جامعه و کشور را می‌پذیرند؟
تعداد نظرات: ۷
saeres
Germany
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
آره اگه کنسرت نریم افسرده و سرخورده میشیم میدونید با برگزاری کنسرت چقدر اشتغال بوجود میاد چقدر فرهنگ سازی میشه برگزاری کنسرت یکی از اهداف انقلاب اسلامی بوده و تا رسیدن به این هدف عالی مدیون خون شهدا هستید کوتاه بیایید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
سلام احتمالا این قرمایش رهبر عزیزانقلاب برای مرکز اسناد سند نشده که فرمودند: این که بعضی ها به اسم نشاط می خواهند موسیقی را ترویج کنند،اشتباه است.
آقاسیدرضا!!!!! یک روایت از اجداد طاهرینت برای استفاده وترویج موسیقی نقل بفرما؟؟؟؟
بعدش شما که از غیرت ملی دم می زنید ،می دونید علمای اخلاق موسیقی را از بین برنده غیرت می دونن؟؟ یه سر به کتاب معراج السعاده مرحوم نراقییا گناهان کبیره شهید دستغیب بزنید، البته اگر در کتابخانه ملی دارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
ایشون ظاهرا منظورشون اینه که جوونها یه جایی را واسه تخلیه امیال و غریضه هاشون داشته باشن.....هر قدمی که عقب بریم طرف مقابل یه قدم جلو میاد..همون سیاستی که در طول دوران پساهاشمی اتخاذ شده..آخرش برمیگردیم به دوران قبل از انقلاب بلکه بدتر...کما اینکه بنظر میاد هنرمندان قبل از انقلاب صد شرف داشتن به بعضی از عروسکهای امروزی...اونا وقتی دیدن شرایط کشور اونها را قبول نمیکنه ،رفتن اونور آب .ولی امروزیها احساس مالکیت میکنن.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
جناب امیری، ما از شما فعلا اقتصاد و اشتغال می خواهیم . هر وقت این مساله را حل کردید بعد درباره ی کنسرت ها هم اظهارنظر کنید!!! تا وقتی مشکل اول و اصلی جوانان که موضوع کار است را حل نکردید بهتر است حرف هم نزنید. شاید دغدغه شما کنسرت برای فرزندان خودتان است که غصه کار و درآمد ندارند!!!!!!!
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
این حاشیه سازی ها صدای سمفونی فیش های نجومی را ازبین نمی برد. صدای آهنگ عزای شهدای منا چرا در نمی آید؟
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
آقای رئیس کتابخانه ملی و دیگر مسئولان مدافع اجرای کنسرت ها،ازدل این کنسرت ها انسان (تراز) مسلمان و حیات طیبه انسان ایرانی اسلامی،بیرون نمی آید. ازاجرای این غلط ها،بشر لیبرال زده شیفته غرب،بی غیرت و بی حیاومیل به عدم پوشش صحیح زنان،بی بندوباری و بی دردی سگ به بقل و....و......و......و.... بیرون می زند. به کف جامعه نگاه کنید. و ببینید...........آی مردم مورد اغوای لیبرال ها قرار نگیریم. دچار خسران خواهیم شد.عزت خودرا ازدست خواهیم داد. سیلی خواهیم خورد.هم در دنیا وهم درآخرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
خدایا بساط این کنسرتهای حرام رو از سر این کشور کم کن والا بالله حرامه حرام ای ملت چرا ...... تا کی میخواهین به این لهو ولعبها خودتونو شادمان کنین برین فکر عاقبت واخرت باشین راههای دیگه ای غیر از این کنسرتهای وامونده هست که افسردگی نگیرین دردانه های ملت ...
ارسال نظرات
آخرین اخبار