توضیحات معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در خصوص تغییر رشته دبیری به آموزش
در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو عنوان شد
معاون آموزش دانشگاه فرهنگیان توضیحاتی را در خصوص تغییر رشته دبیری به رشته آموزش ارائه داد.
تعداد نظرات: ۸
Mh
Germany
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
سلام
چطور تفاوتی ندارد؟
در ادامه تحصیل رشته دبیری گرایشهای فیزیک را دارد اما رشته آموزش فقط آموزش.
رشته دبیری تا دکتری دارد اما آموزش فقط فوق
رشته دبیری در همه دانشگاه ها امکان ادامه تحصیل هست اما آموزش فقط شهید رجایی آنهم 12 نفر!
و...
4 سال زحمت نکشیده ایم که با اینهمه محدودیت مواجه شویم.
خواهشا امضا نکنیدددد
مدرس دانشگاه
United States of America
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
سلام جناب آقای دکتر موسی پور اصلا چرا شما این همه رشته را بازنگری کردید و این همه هزینه بر دانشگاه تحمیل کردید. ۱۵۰ واحد درسی تعریف کردید که فقط ۵۷ واحد آن حقیقتا درس تخصصی رشته است!!!!!! خودتان را گول می زنید یا مردم را. شما به دنبال هیچ اصلاحی نیستید وگر نه به این راحتی نمی گذاشتید ماده ۲۸ دانشگاه را تسخیر و نابود کند. اگر این بازنگری ها انقدر مهم است و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید به این شیوه تحصیل کنند تا معلمانی شایسته شوند پس چگونه است که امسال ۱۰ هزار نفر را از طریق ماده ۲۸ جذب و به شیوه ای کاملا آبکی در چند ماه تربیت کردید؟؟؟؟ اگر تربیت معلم انقدر آسان است چرا برای بازنگری رشته ها انقدر خودتان را به زحمت انداختید؟؟؟
از کارکنان
United States of America
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
با سلام
دکتر موسی پور سوالی دارم: چرا ظرفیت و کد رشته های دانشگاه فرهنگیان در یک روز آخر به سنجش داده شد؟؟؟
این که ظرفیت های امسال را در روز آخر به سنجش دادید فقط به این خاطر بود که نمی خواهید دانشجو بیاید. امسال همان ده هزار نفر ظرفیت را هم دروغین تعریف کردید چون میدانستید که وقتی دقیقه نود دفترچه روی سایت سنجش برود تا متقاضیان خبردار شوند وقت تمام شده است و شما به خواسته تان که نیامدن دانشجو و خالی ماندن ظرفیت واقعی دانشگاه است دست می یابید تا به راحتی بعدا بگویید ما ده هزار نفر اعلام کردیم ولی کسی استقبال نکرد و نیامد!!! خدا به راه راست هدایتتان کناد
دانشجو
United States of America
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
ما هیچ وقت حاضر نمی شویم همچین ننگی را بپذیریم کلی واحد اختصاصی پاس کردیم اونوقت تطبیق بزنیم که درس های خنده دار جایش برود در کارنامه مان!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
دکتر جان مگه ما مسخره شماییم؟ یک روز بگویی با این عنوان وارد شده و روز دیگر بگویی با آن عنوان خارج شو؟؟!!!
mh
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
سلام
خیلی جالبه
در متن بخشنامه نوشته شده اختیاری اما ما که دبیری را انتخاب کرده ایم بسیار بد و زننده با ما برخورد میکنند ،اما کسانی که تطبیق زده اند را با برگزاری امتحانات صوری و دادن سوالات و پاسخ ها فارغ التحصیل میکنند.
نوبت به ما که میرسد تهدید میکنند که امتحان سخت میگیرند و اگر بیفتید استخدام شما لغو میشود و... اما کسانی که تطبیق زده اند همه با نمره بالا قبولند!
اعتراض هم که میکنیم میگویند ناراحتید بیاید تطبیق بزنید.
واقعا معنای اختیاری این است؟؟؟؟
4 سال همه چیز اجبار بود، کاش این بار هم این اختبار اجباری را نمی دادید. کاش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آیا میتونم از ابتدایی به دبیری تغیی رشته بدم تو طول تحصیل میتونم یا بعدش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
باسلام وقت بخیر
من دانشجوی ورودی ۹۸ رشته ی آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان هستم و مایل به تحصیل دررشته ی دبیری زیست شناسی هستم اما در سال ۹۸ دانشگاه ها ی فرهنگیان پذیرش برای رشته ی زیست شناسی برای استان ما نداشتند و میخواستم بدانم آیا میتوان با نشان دادن کارنامه ی کنکور و کارنامه ی ریز نمرات دانشگاهم به دانشگاه رجایی تهران که رشته ی دبیری زیست شناسی دارد ، درحالی که دانشجوهستم تغییر رشته دهم و من درکنکور زیست را ۷۲درصد وشیمی را۶۰درصدزده ام و همچتین ۳مقاله معتبر نوشته ام ودر جشنواره های قرآنی هم مقام آورده ام . و خواهشمندم اگر راهی هست به من بگویید و یا اگر آزمونی برای تغییررشته دردانشگاه هست به من معرفی کنید و خواهشمندم به درخواست من پاسخ داده ورسیدگی کنید ومن واقعا تمایل به تغییر رشته به دبیری زیست شناسی دارم وبه این رشته علاقه دارم اما متاسفانه سال ۹۸ برای دانش آموزان رشته ی تجربی استان البرز ، درخواست دبیری زیست شناسی در دانشگاههای فرهنگیان برای البرزنداشتند . باتشکرفراوان از توجه شما
ارسال نظرات
آخرین اخبار