زیبا کلام: کاش می‌توانستید مانند رضا شاه خدمت کنید!/ رسایی: اگر مثل شاه خدمت می‌کردیم نطق شما در نمی‌آمد
مناظره رسایی و زیباکلام در دانشگاه آزاد مشهد؛
مناظره پسابرجام آمریکایی با حضور صادق زیباکلام و حجت الاسلام حمید رسایی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در دانشکده حقوق این دانشگاه برگزار شد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Sweden
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳

من برای آن احمقهایی که وقت خود را برای مناظره با این دشمن خدا تلف میکنند متاسفم. مناظره زمانی معنی دارد که دو طرف اختلافات و اشتراکاتشان معلوم باشد و بر پایه اشتراکاتشان درباره اختلافاتشان بحث کنند. حال آنکه ما هیچ نقطه اشتراکی با امثال زیبا کلام نداریم. اختلاف ما با او بر سر آمریکا ستیزی نیست. بلکه بر سر اصل معنای انسان و رابطه او با خدا است. زیبا کلام انسان را حیوانی می داند که تامین معاش تنها هدف او است و زندگیش هم فقط از تولد تا مرگ تعریف شده و اساسا چیزهایی مانند استقلال و شرف و تحصیل رضایت الهی برایش نامفهوم است. البته که با تعریف زیبا کلام باید به هر ذلتی تن داد تا معاش را تامین کند. چرا که از دیدگاه او انسان چیزی جز حیوان نیست و چیزهایی مانند شرف و استقلال برایش بی معنی است.
کوچلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
دوست عزیز آقای زیبا کلام دوست دارم بدانم اینقدر که شما از آمریکا دارید حمایت میکنید چیزی هم به شما می رسه؟!
خدا رو شکر که ما نائب امام زمان رو داریم که برای همه؛ چه شما و چه ما ؛ روشنگری میکنن!
برید حداقل سخنرانی ایشان را در روز 12 آبان امسال رو چند بار گوش کنین.حتما آقای زیباکلام حتما.سهلانگاری نکنی فراموشت بشه بعد گوش نکنی.مدیونی اون دنیا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
معمولا هرجریانی برای مناظره ، چهره های شاخص خودش را به میدان می فرستد. این اقای خودشیفته به فرموده وزیر بهداشت ، که راجع به همه چیز اظهار نظر می کند را چه کسی قبول دارد که به میدان می اید. حالا او خودش را مطرح می کند ، حیف وقت و عمر مردم عزیز ایران نیست که شماها حرفهای بی ارزش او را منتشر می کنید؟
این ادم مشکل روانی دارد . ادمی که در حال حاضر رضاخان قلدر را ستایش می کند ، چه ارزشی دارد؟
اورا بایکوت خبری کنید. امثال او که دچار کیش شخصیت هستند به همین نقل خولهای شماها دلخوشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
موندم چطور شده جزو هیئت علمی دانشگاه!!؟؟؟؟ بیچاره دانشجوهاش!؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار