پیام ظریف به کشتی‌گیران آمریکایی/ به درخواست «فیلا» روادید صادر می‌شود
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری توضیحی را در خصوص موافقت با صدور روادید برای کشتی گیران آمریکایی داده است.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
ترسیدن فدراسیون جهانی کشتی میزبانی مسابقات را از ایران بگیرند و بدهند به روسیه ، اینجوری هم میخوان لابد در بحث تحریم ها پاسخ قاطع به آمریکا بدهند وقتی نمیتوانند پاسخ لغو روادید از سوی ریکاردو بدهند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
پست فطرت پدرسگ اونروز که ظریف پاسخ قاطعانه میداد میگفتید چرا اینکارو کرده ما ملت صلح طلبیم حالا که دادگاه امریکا این حکم رو لغو کرده ولو موقتی ماهم باید حکممون رو موقتی لغو کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
دیپلم ماستی زانو زده
اقتدار را از رهبری یاد بگیرید (حادثه منا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
کشته مرده این شجاعت اقای ظریف و وزارت خارجه ایم!!! ، جاسوس امریکایی ، جیسون رضاییان رو که آزاد کردند، ملوانان امریکایی متجاوز به آبهای ایران هم که به درخواست ی ظریف آزاد شدند حالا هم کشتی گیران امریکا که به دستور ی ظریف و در پاسخ متقابل به لغو روادید ایرانی ها از سوی امریکا ، ممنوع الورود به ایران شده بودند هم دوباره آزاد هستند به ایران سفر کنند دولت جدید و دیوانه امریکا هم که راه به راه داره ایران رو تحریم بیشتر میکند . کسانی که میگویند ما پاسخ قاطع میدهیم و امریکا را با پاسخ عملی متعجب و پشیمان میکنیم کجایند!!؟ برای از دست ندادن میزبانی مسابقات جهانی کشتی از رای خود برگشتید و درواقع با «فیلا»معامله کردید آیا باور کنیم که اگر اختیار صنعت موشکی هم دست شما بود معامله نمیکردید!؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار