گرسنه‌ای در مدت ۴ سال حکومت امام علی(ع) در مناطق تحت کنترل ایشان نبود/ افرادی نه در جنگ بودند و نه در انقلاب اما۳۰ سال است که مسئولند!
رحیم پور ازغدی؛
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: حضرت علی(ع) در مدت چهار سال حکومت خود، با اینکه سه سال بر ایشان تحمیل شد، کاری کردند که در مناطق تحت کنترل ایشان، گرسنه ای نبود.
تعداد نظرات: ۱۷
ريقو
Netherlands
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
40 سال كه سر كارين حالا كل مملكت گرسنه اند
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
این حرف کاملا کذبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
تو چهل سال قبل کجا بودی که در حکومت پهلوی عزیزت داشتن یک ژیان یا خوردن یک پرتغال آرزوی اکثر ایرانیها بود؟ برو بپرس از آنهایی که آن سالها را دیدند که آیا مردم اصلا سال تا سال مزه مرغ و گوشت را می چشیدند؟ الا اینکه شب عید یا عروسی باشد یا حاجی از مکه آمده باشد و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
امروز داشتم برنامه لحظه ای برای تفکر و سخنرانی ایشان برای بسیج سپاه رو می شنیدم و توضیح ایشان راجع به بحث چرا جمهوری اسلامی و اینکه این نظام راه حلی بود برای حفظ آرمان ها در کنار رأی مردم.... حال می پرسم در عمل چه اتفاقی افتاده است؟
از این طرف محکوم به دزدیدن رأی می شود و از آن طرف محکوم به رأی آوری غرب گرایان ...
واقعا در کجای ایستاده ایم؟ این اصلی ترین سؤال من است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
دروغ های خودشان را هم باور کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
امیرالمؤمنین علیه السلام در ضمن خطبه ای می فرماید:

«ان الله جعلنی اماما لخلقه، ففرض علی التقدیر فی نفسی و مطعمی و مشربی و ملبسی کضعفاء الناس، کی یقتدی الفقیر بفقری ولایطغی الغنی غناه » (1)

«خدا مرا امام و پیشوا قرار داده و بر من واجب کرده است که در رفتار و خوراک و پوشاکم مانند مردم ضعیف و مستمند، بر خود تنگ گیرم، تا فقیر از فقر من پیروی کند و ثروتمند هم به واسطه ثروتش طغیان نکند.»

پس فقیر و گرسنه داشته اند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
الان یه موردی که هست اون بابایی که منفی داده یعنی چی اگه مسلمونی که حرف امیر هست اگه نیستی حرفش غیر حق هست ؟!
مگه نجومی بگیر باشی به مذاقت خوش نیاد ...
جانباز جنگ تحمیلی
United States of America
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
لطفا اینقدر از جبهه و جنگ و ایثار نگویید . ما فریب خوردیم و اشتباه محض کردیم رفتیم جنگ و سلامتیمان را از دست دادیم.
این مملکت مال چاپلوسان ، ریاکاران ، خیانتکاران و فریبکاران است. و بقیه مردم جایی در این کشور ندارند
دولت فغلی در هر هفته با شوی تلویزونی به خانه دو نفر از ایثارگران می رود از طرفی تمام ایثارگرانی که خالصانه به مردم خدمت می کردند در گوشه ای تو ادارات بایکوتشان نموده است.
هر چند خلایق هر چه لایق.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
شما و ما اشتباه نکردیم. شما از امام و جانشین امام زمان(عج) فرمان بردید . مگر برای نان و آب این کارها را کردیم که بگوییم فریب خوردیم و اشتباه کردیم. سر حوض کوثر معلوم می شود چه کسی اشتباه کرده.مگر در صدر اسلام برای دنیا مجاهدان آن گونه در رکاب رسول الله (ص) می جنگیدند؟!! البته این حرفتان درست است که عده ای نا اهل و نامحرم متصدی بعضی امور شده اند. همیشه همین گونه بوده که اهل دنیا دنبال دنیایند و خداوند هم بهشان می دهد ولی نصیبی از آخرت و بهشت و قرب الهی ندارند.متاسفانه بعصی ها ایثارگران را فراموش کرده اند و چوبش را می خورند. شما صبر داشته باش. دنیا همیشه هم بر روی یک پاشنه نمی چرخد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
منظور لاریجانی یا روحانی یا هر دو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
شما و امثال شما فکر میکنند حتما باید 80 میلیون ایرانی میرفتند جبهه تا مانند شما بر سفره انقلاب بنشینند نه عزیز دل برادر اگر پشت جبهه محکم نمیشد در خط مقدم هم کسی نمیتوانست کاری انجام دهد ضمنا انهایی که بی ادعا و با صداقت رفتند جبهه همه شهید شدند ماندند اکثریتی که کلفتی نان را میگرفتند و نازی کار را و ان پشت مشتها عکس یادگاری میگرفتند برای روزهای بخور بخور سر سفره
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
مثل اینکه سوء تفاهم شده ، منظورمن هم اینکه مملکت مال همه است نه افراد چاپلوس و ... ، می حواستم به افرادی که برای جلب رای از ایثارگران یاد می کنند و بعدا هم آنها را مانند سایر مردم فراموش می کنند یادآوری کنم که دیگر از فریب دادن مردم دست بکشند.
برادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
تو کجا بودی جیگر؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
جبهه بود. تو خبر نداری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
از قدیم هم همین بود،کی میگره فراشباشی،کی میکشه قصاب باشی،کی میپزه اشپزباشی،،کی میخوره میخوره میخوره،حکیم باشی،حکیم باشی،چهار جمع در یک کشور زندگی میکنن،،داد زن،وخون ده،،مالده،،،جمع کن،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
8 سال جنگ پاسدار بودم الان پشیمان نیستم چون هدفم رضایت خداوند بوده ولی آیا این عدالت است زن وبچه من بعد از بازنشستگی حسرت یک زیارت مشهد هم بدلشان بماند ولی آقایان مدیر که امروز 160 میلیون درماه میگیرند آنزمان شاید داشتند شیر میخوردند من الان 2/5 حقوق میگیرم با 4تا دختر دم بخت واقعا برای خودم متاسفم برای نماینده ای که به مجلس میفرستم برای ریئس جمهوری که انتخاب میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
البته بی شک سیاستهای حضرت علی علیه السلام مبنی بر تقسیم پول بین مردم و خالی کردن بیت المال از نظر آنچه علم اقتصاد نامیده می شود کاری غیر کارشناسی و تورم زا است! اگر حکومت علوی را می خواهید باید در دانشکده های اقتصاد را تخته کنید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار