مسابقه تلفنی «۳۰۰ ثانیه» شبکه آی فیلم، در ایام دهه کرامت به صورت ویژه روی آنتن میرود.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ محمد مهیار کلهر طراح و تهیه کننده مسابقه ۳۰۰ ثانیه در رابطه با سری جدید این برنامه گفت: به دلیل استقبال فراوانی که از اجرای نخست این برنامه شد، تصمیم گرفتیم سری جدید این مسابقه را که از عید فطر تا میلاد امام رضا (ع) برنامه ریزی شده است، با مجری جدید و جوایز نفیستر شروع کنیم که با شروع دهه کرامت، رنگ و بوی این ایام را نیز در خود دارد.
تهیه کننده این برنامه افزود: سری نخست این مسابقه تلفنی که از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا عید فطر ادامه داشت، با اجرای ملیکا زارعی و بهنام قربانی همراه بود که به صورت زنده در دو نوبت زمانی ۱۴: ۳۰ و ۲۲: ۳۰ به روی آنتن میرفت.
طراح مسابقه ۳۰۰ ثانیه ادامه داد: در سری جدی مسابقه، سعید شیخ زاده، اجرای این مسابقه را برعهده دارد و ما این بار به مناسبت اختتامیه مسابقه که در شب میلاد امام رضا (ع) است، هر روز علاوه بر جوایز قبلی، جوایز ویژه دیگری نیز به مخاطبان برنامه اختصاص داده ایم که متناسب با مناسبت برنامه پایانی سری یاد شده و دهه کرامت؛ در قالب کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.
به گفته وی؛ این مسابقه در سری جدید، در دو نوبت زمانی ۱۴: ۳۰ و ۱۷: ۳۰ به صورت زنده از شبکه آی فیلم پخش میشود.
کلهر درباره محتوای سوالات مسابقه گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه آی فیلم، پخش فیلم و سریال هایی است که مردم با آنها خاطره دارند و توانسته اند جایی در دل و ذهن مردم باز کنند، لذا طراح سوالات مسابقه سعی کرده از مضمون فیلم و سریالهای پخش شده از شبکه کمک بگیرد و معلومات هدف مسابقه را در ارتباط تنگاتنگ با آنها انتخاب کند. هر شرکت کننده این مسابقه فقط ۳۰۰ ثانیه فرصت دارد تا به سوالات جواب دهد و در صورت کسب امتیاز مناسب به مرحله صندوق جوایز میرود و در نهایت برنده یکی از جوایز ما میشود.
در مسابقه «۳۰۰ ثانیه» آی فیلم فارسی؛ محسن کلهر و میلاد گروسی دستیاران تهیه کننده و اپراتور رایانه سمانه شهباز است. همچنین ساخت گرافیک نرم افزار بر عهده زهرا فرخی و ساخت آن برعهده مهدی حلم بوده و طراحی سوالات را آتنا احمدپور، تدوین بخش هایی از برنامه را امین موسوی و هماهنگی و ارتباطات این مسابقه را حسین ساجدی و شعیب مشکات انجام میدهند.
آی فیلم با شعار «شبکه نمایش برای خانواده»، از سه کانال فارسی، عربی و انگلیسی زبان و با سه جدول پخش متفاوت، به پخش فیلم و سریالهای ایرانی برای مخاطبان متنوع خود میپردازد. مسابقه تلفنی «۳۰۰ ثانیه»، محصول گروه تولید و هنری این شبکه است.