به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی عماد زاده گفت: این تعداد وب سایت به همت روابط عمومی و حمایت های همه جانبه مالی و معنوی معاونت آموزشی دانشگاه با رویکرد چندرسانه ای و به منظور ارائه و معرفی ظرفیت ها و امکانات گروه های آموزشی به مخاطبین خارجی متقاضی تحصیل در ایران، معرفی اعضای هیات علمی دانشگاه و ایجاد بستر بین المللی سازی دانشگاه ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه این اقدام در مدت زمان شش ماه به اجرا در آمد، از مشارکت و همکاری روسا و معاونین آموزشی دانشکده ها، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارشناسان گروه های آموزشی در انجام این امر مهم تشکر و قدردانی کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تولید محتوا، ترجمه محتوا و راه اندازی وب سایت اختصاصی را از جمله مراحل اجرای پروژه برشمرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر وب سایت های آموزشی انگلیسی زبان برای تمام گروه های آموزشی راه اندازی شده است.