رئیس رسانه ملی با حضور در استودیو عصر کربلا از عملکرد و برنامه سازی سازمان رسانهای اوج تقدیر کرد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در بازدید از استودیوی عصر سازمان هنری رسانهای اوج، با اشاره به اهمیت برنامه ریزیهای پیشینی برای فعالیتهای رسانهای ایام اربعین گفت: امسال دوستان و همکاران ما قبل از ایام اربعین جلسات متعددی برای برنامه ریزی داشتند که مهمترین نتیجه برای ایام اربعین امسال با توجه به اشتیاق و شور و شوق وصف ناپذیر مردم نسبت به امام حسین (ع) کاهش تبلیغات برای پیاده روی اربعین بود.
وی افزود: با محاسباتی که پیش بینی کرده بودیم در صورت تبلیغات گسترده رسانه ملی به طور قطع با سیل گسترده خروج زوار از کشور مواجه میشدیم و مشکلات عدیدهای برای مردم پدید میآمد؛ لذا تا شنبه گذشته تبلیغات چندانی انجام ندادیم، ولی بعد از آن تلاش شد از طریق ارسال خبرنگاران مختلف و نصب بیش از ۳۰ اس ان جی، این حماسه پرشکوه پوشش داده شود.
رئیس رسانه ملی در ادامه به ۳ برنامه سازمان هنری رسانهای اوج در ایام اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان اوج امسال با سه برنامه موفق پیاده آمده ایم، اقیانوس آرام و مخاطب خاص، مأموریت ویژهای در این زمینه داشت که هر سه کار از تولیدات ارزشمند و تأثیرگذار رسانه ملی در ایام اربعین بود.
علی عسکری با اشاره به اهمیت استودیو «عصر» سازمان هنری رسانهای اوج در پخش این برنامهها گفت: نکته کلیدی و ویژهای که در برنامه سازی سازمان اوج در ایام اربعین بود، حضور برنامه سازان در کربلای معلی و نمای زیبا از حرم ابا عبدالله بود که تأثیر گذاری این برنامهها را دو چندان کرده بود.
وی ادامه داد: امروز که این استودیو را از نزدیک مشاهده کردم به سختیها و دشواریهای برپایی چنین فضایی در جوار مرقد امام حسین (ع) بیشتر آشنا شدم و جا دارد از همین جا به مسئولین و دست اندرکاران برنامه سازی در سازمان اوج خدا قوت بگویم.
علی عسکری در پایان اظهار امیدواری کرد در حوزه مستند سازی شاهد کارهای قوی تری برای نشان دادن عظمت اربعین باشیم و افزود: معتقدم هنوز کاری در سطح بالا که بتواند ابعاد مختلف این حماسه پر شکوه را نشان دهد، انجام نداده ایم و جا دارد مستند سازان و فیلم سازان کشور محصولات بهتر و با استانداردهای جهانی در خصوص پیاده روی اربعین تولید نمایند.