
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
نمایشگاه رسانههای دیجیتال نماد همگرایی رسانه و ارتباطات است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تا پایان سال ۹۶ تعرفههای متفاوت و مبتنی بر سرعت توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ رسول سرائیان در استودیو تلویزیونی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانههای دیجیتال افزود: نمایشگاه سالجاری یکی از نمادهای همگرایی حوزه رسانه و ارتباطات است که نمود برجسته آن در حال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانههای دیجیتال به عینه قابل مشاهده است.
وی افزود: فضای رسانهای در کنار فضای مجازی به گونهای در کنار یکدیگر حرکت میکنند که محتوای تولیدی آن میتواند در منزل و محل کار قابل دسترس باشد و باید منتظر تحول و حرکت دیجیتالی در آینده باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: همگرایی رسانه و ارتباطات مجموعهای منجر به آن شده که تحول اساسی در توسعه و گسترش محتواهای مختلف ایجاد خواهد کرد.
وی گفت: در این بستر و فضای ارتباطی و فناوریهای نوین و شبکههای نسل ۳ و ۴ تلفن همراه و شبکههای فیبرنوری منازل این بستر را فراهم کرده تا تولید کنندگان محتوا در فضای تصویربرداری با کیفیت HD و ۴k ایجاد کند و با بومی سازی آن در آینده، مردم میتوانند محتواها را در بستر ایجاد شده با بهترین کیفیت دریافت کنند.
سرائیان گفت: تصویربرداری با کیفیت ۸k میتواند با توجه به ذائقه مخاطب تولید محتوا داشته باشد ضمن اینکه با امکانات فراهم شده مردم میتوانند در هر شهر و هر ساعتی و روزی این محتوا که حتی گذشته است هم مشاهده کنند.
وی افزود: در دولت یازدهم شبکه ملی اطلاعات و مراکز زیرساختی ارتباطی گسترده و ماهیت دادن به ترافیک داخلی در قبال ترافیک اینترنت و جداسازی آن و قیمت متفاوت آن از سال گذشته کلید خورده است ضمن اینکه با سیاستی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص اعلام کرده و به سمت تعدیل در قیمت اینترنت رفته منجر به آن شده که هر کسی که اینترنت را خریداری میکند دغدغه خود را مرتفع خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران آمادگی دارد تا به هر تولید کننده محتوا، فضا و دیتا و ... داده تا با حداقل هزینه بتواند با تولید محتوا شرایط کسب و کار خود را بهبود ببخشد.
وی گفت: هر قدر بتوانیم دغدغه مردم را درباره اینترنت و ترافیک داخلی کم کنیم محتواهای بیشتری شکل گرفته و مردم از آن بهره بیشتری خواهند برد.
سرائیان افزود: امکانات مناسبی برای تولیدکندگان محتوا خارج از صداوسیما بوجود آمده است ضمن اینکه امکانات ارائه شده شامل ۴G، و فیبرنوری منازل و تصویربرداری با کیفیت ۴K و همچنین ۸K لبه تکنولوژی دنیاست که هم اکنون در اختیار داریم.
وی تصریح کرد: اگر محتواهای تولیدکنندگان داخلی در کنار محتواهای تولیدی صداوسیما در کنار یکدیگر قرار گیرد قطعا محتواهای بیشتر و با کیفیت تری در اختیار خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: مردم باید برنامههای مورد علاقه یشان را در هر ساعت، روز و شهری مشاهده کنند.
وی اظهار امیدواری کرد محتوای داخلی به حد مطلوبی گسترش پیدا کند تا کمتر از ترافیک اینترنت خارج از کشور استفاده کنیم.
سرائیان افزود: ۳ نوع ترافیک در شرکت مخابرات ایران وجود دارد که ترافیک داخل استانی، ترافیک در سطح ملی و استانهای مختلف کشور و همچنین ترافیک اینترنت بین الملل.
وی گفت: تا پایان سال ۹۶ تعرفههای متفاوت و مبتنی بر سرعت توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام خواهد شد که بر همین اساس مردم بستههای اینترنت را با سرعتیهای متفاوت از ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۵۰ مگ بر ثانیه را دریافت خواهند کرد.
وی افزود: فضای رسانهای در کنار فضای مجازی به گونهای در کنار یکدیگر حرکت میکنند که محتوای تولیدی آن میتواند در منزل و محل کار قابل دسترس باشد و باید منتظر تحول و حرکت دیجیتالی در آینده باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: همگرایی رسانه و ارتباطات مجموعهای منجر به آن شده که تحول اساسی در توسعه و گسترش محتواهای مختلف ایجاد خواهد کرد.
وی گفت: در این بستر و فضای ارتباطی و فناوریهای نوین و شبکههای نسل ۳ و ۴ تلفن همراه و شبکههای فیبرنوری منازل این بستر را فراهم کرده تا تولید کنندگان محتوا در فضای تصویربرداری با کیفیت HD و ۴k ایجاد کند و با بومی سازی آن در آینده، مردم میتوانند محتواها را در بستر ایجاد شده با بهترین کیفیت دریافت کنند.
سرائیان گفت: تصویربرداری با کیفیت ۸k میتواند با توجه به ذائقه مخاطب تولید محتوا داشته باشد ضمن اینکه با امکانات فراهم شده مردم میتوانند در هر شهر و هر ساعتی و روزی این محتوا که حتی گذشته است هم مشاهده کنند.
وی افزود: در دولت یازدهم شبکه ملی اطلاعات و مراکز زیرساختی ارتباطی گسترده و ماهیت دادن به ترافیک داخلی در قبال ترافیک اینترنت و جداسازی آن و قیمت متفاوت آن از سال گذشته کلید خورده است ضمن اینکه با سیاستی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص اعلام کرده و به سمت تعدیل در قیمت اینترنت رفته منجر به آن شده که هر کسی که اینترنت را خریداری میکند دغدغه خود را مرتفع خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران آمادگی دارد تا به هر تولید کننده محتوا، فضا و دیتا و ... داده تا با حداقل هزینه بتواند با تولید محتوا شرایط کسب و کار خود را بهبود ببخشد.
وی گفت: هر قدر بتوانیم دغدغه مردم را درباره اینترنت و ترافیک داخلی کم کنیم محتواهای بیشتری شکل گرفته و مردم از آن بهره بیشتری خواهند برد.
سرائیان افزود: امکانات مناسبی برای تولیدکندگان محتوا خارج از صداوسیما بوجود آمده است ضمن اینکه امکانات ارائه شده شامل ۴G، و فیبرنوری منازل و تصویربرداری با کیفیت ۴K و همچنین ۸K لبه تکنولوژی دنیاست که هم اکنون در اختیار داریم.
وی تصریح کرد: اگر محتواهای تولیدکنندگان داخلی در کنار محتواهای تولیدی صداوسیما در کنار یکدیگر قرار گیرد قطعا محتواهای بیشتر و با کیفیت تری در اختیار خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: مردم باید برنامههای مورد علاقه یشان را در هر ساعت، روز و شهری مشاهده کنند.
وی اظهار امیدواری کرد محتوای داخلی به حد مطلوبی گسترش پیدا کند تا کمتر از ترافیک اینترنت خارج از کشور استفاده کنیم.
سرائیان افزود: ۳ نوع ترافیک در شرکت مخابرات ایران وجود دارد که ترافیک داخل استانی، ترافیک در سطح ملی و استانهای مختلف کشور و همچنین ترافیک اینترنت بین الملل.
وی گفت: تا پایان سال ۹۶ تعرفههای متفاوت و مبتنی بر سرعت توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام خواهد شد که بر همین اساس مردم بستههای اینترنت را با سرعتیهای متفاوت از ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۵۰ مگ بر ثانیه را دریافت خواهند کرد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.