آخرین اخبار:
کد خبر:۶۵۴۹۸۹
در قالب مسابقه

۱۹۴ نفر تبلیغات جشنواره فیلم فجر را طراحی کردند

۱۹۴ هنرمند، آثار خود را در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر برای شرکت در مسابقه تبلیغات سینمای ایران به دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ارسال کردند.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ با پایان مهلت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ۱۹۴ اثر به این بخش رسید.

بنا بر این گزارش، در این دوره جشنواره، ۳۷ عکس فیلم، ۷۴ تیزر و آنونس و ۸۳ پوستر فیلمبه دفتر جشنواره رسید.

بر اساس آئین‌نامه بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران تمام فیلم‌های بلند سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که بعد از جشنواره ۳۵ فیلم فجر در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده‌اند، در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر در این رقابت شرکت کرده‌اند.

اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، از اهداف برگزاری مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار