چرا شورای شهر تهران دل کارگران را خون کرد؟/ مستضعفین زیر آوار #بن_بست_مصدق
گزارش/ توییتری‌ها از جنجال جدید شورای شهر می‌گویند
جنجال بر سر مسائل غیرضروری درحالی که آلودگی هوا و ترافیک ذره ذره درحال گرفتن جان مردم است، جزء جدایی‌ناپذیر مدیریت لیست امید بر شهر تهران شده.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
میخوان با این حاشیه سازی ها بی عرضگی خود را در اداره شهر بزرگ تهران لا پوشالی کنند.... همه کسانی که به اینها رای دادند بیشتر مقصرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
فکر کنم هرچی قالیباف کاری و اکتیو و عملگرا بود، اینا فقط بلدن روی عناوین پرطمطراق مانور بدن. کاش کاری بودن، در کنارش حالا برای کوچه و خیابون، اسم مناسب هم انتخاب میکردن. هرچند که اسم کارگر هم اسم مناسبی است. ولی موضوع اینه که اینا فقط روی ظواهر و موضوعات کم اهمیت مانور میدن. کااااااار کو؟ چرا کاری نیستین؟ همش افه، همش فیلم، همش ژست. کار کنید ، کار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
اینکه مصدق چه خطاهایی کرد الان زیاد برای ما مهم نیست. مهم این است که مصدق کسی بود که اگر آبرویی در تاریخ ایران دارد به خاطر ایستادگی بر استقلال کشور و امتیاز ندادن به استعمار است ولو با تحمل انزوا و تحریم بین المللی و عدم فروش نفت و تورم بالای صد درصد. اینها در حالی که سازشکاران امروز با بیشرمی هر چه تمامتر خود را پیرو مصدق می دانند! مصدق به عنوان آینه دق جلوی خودشان بگذارید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار