
راههای حفظ برند کانالهای شامددار در پیام رسانهای داخلی اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگسازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال طی اطلاعیهای اعلام کرد: به اطلاع مدیران کانالهای شامد دار تلگرام میرساند طبق اعلام قبلی مسئولین مرکز ملی فضای مجازی کشور و مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، یکی از دغدغههای بسیار مهم این مرکز در فرآیند رفع انحصار تلگرام و کوچ به پیامرسانهای داخلی، حفظ برند کانالهای شامد دار در پیام رسانهای داخلی است.
طبق اعلام نظر کارشناسان مرکز ملی فضای مجازی کشور و معاونت امور رسانه های دیجیتال مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، لازم است مدیران کانالهای تلگرام به منظور صیانت از حقوق مادی و معنوی نام کانال خود، به پیام رسان های داخلی مهاجرت نموده و نام پیام رسان یا پیام رسانهای مورد درخواست خود را در پنل کاربری خویش اعلام نمایند.
لازم به ذکر است در صورت عدم ثبت درخواست حفظ برند کانالهای شامد دار در پیامرسانهای داخلی، مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان حمایت از برند کانالهای شامد دار تلگرام را در پیامرسانهای داخلی از دست خواهد داد.
معاونت فرهنگسازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.