دانشجویان و اتحادیه‌های دانشجویی در مسئله یمن کوتاه نیایند/ آیا صداوسیما با مردم یمن مشکلی دارد؟
طالب زاده:
مستندساز و فیلمساز گفت: سوال من این است که چرا باید تا این حد بیانات سیدحسن نصرالله در مورد یمن در صدا و سیما کم رنگ منعکس شوند آیا مشکلی با یمن دارید؟
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
جوابش اینه که اخیرا مسئولان وزارت امور خارجه همزمان با مذاکره برای برجام اروپایی ، در مورد یمن هم با اروپا گفتگو (بخوانید مذاکره)کردند چیزی که خود ی عراقچی هم اون رو تایید کردند و گفتند که ی جابری انصاری این گفتگو رو انجام خواهد داد/ خوب نتایج این گفتگو ها شایدحداقل این باشه که بقول شما تا این حد بیانات سیدحسن نصرالله در مورد یمن در صدا و سیما کم رنگ منعکس شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
من از شما یک سوال دارم آقای محترم، تا وقتی بنی امیه کعبه را اداره می کردند چرا هر سال ائمه علیهم السلام حج می رفتند؟ چرا خود امام زمان علیه السلام بنا بر اعتقاد شیعه هر سال در همین عربستان سعودی حج می رود؟ اگر اینها دروغ است که بگویید به تشیع اعتتقادی ندارید و دیانت را فدای سیاست کرده اید.
اما اگر هنوز شیعه هستید، یادتان بیاید که از جمله آخرین وصیت امام علی علیه السلام این بود که خدا را خدا را در مورد خانه پروردگارتان که اگر ترک شود مهلت داده نخواهید شد.
شما خیال کرده اید عربستان به درآمد ناچیز حج آنهم تنها از 70 هزار حاجی ایرانی احتیاجی دارد؟آنهم عربستان که کل درآمد حج و عمره اش در تمام سال از همه کشورهای اسلامی فقط 6 درصد تولید ناخالص داخلی آن است؟
اتفاقا آل سعود آرزو دارد پای شیعه و ایرانیان را از حرمین قطع کند و در بعثه رهبری را تخته کند و راه ارتباط ایران با شیعیان عربستان را بکلی مسدود کند.
ما هم با آنها همکاری کنید! اما جالب اینکه همزمان امارات بیش از عربستان مشغول قصابی در یمن است که هر سال پذیرای میلیونها ایرانی ثروتمند است و البته شما هیچ اعتراضی به آن ندارید.
فقط حج است که به عنوان بخشی از شعائر اسلامی به آن حمله می کنید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار