به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در راستای برگزاری کمپین پیشین فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در دوره برگزاری بازیهای جام جهانی فوتبال (2018 روسیه) و استقبال کم سابقه کمپین مذکور و برابر با اعلام قبلی مدیران این فروشگاه در خصوص اجرای مستمر کمپینهای جذاب و هم زمان با اعیاد قربان و غدیر خم، فروشگاه آنلاین بیمه ماهان اقدام به برگزاری جشنوارهای متفاوت به نام «پلاک لاک» که برندهی آن پلاک خودروها است کرده است.
استارت آپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به همت تعدادی جوان فعال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی براساس موازین و آین نامه های نهاد ناظرو مطابق با دستورالعمل عرضه کنندگان محصولات بیمهای با بازاریابان برخط (آنلاین) که توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی تدوین شده است، از دی ماه سال گذشته شروع به فعالیت کرده است. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان مطابق دستورالعمل مجوزهای لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت (ای نماد) و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (نماد ساماندهی) اخذ کرده است. خوشبختانه در این مدت کوتاه بازاریابی اینترنتی، باعث رونق برای کسب و کار بسیاری از نمایندگان و کارگزاران بیمه شده است. در حقیقت فروشگاه آنلاین بیمه ماهان سهم کوچکی را در راستای توسعه ضریب نفوذ بیمه و فرهنگ مدیریت ریسک ایفا کرده است.
فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به تازگی جشنوارهای را آغاز کرده است و نام آن را پلاک لاک گذاشته است. در جشنواره پلاک لاک فروشگاه آنلاین بیمه ماهان فقط با وارد کردن پلاک خود میتوانند شانس خود را برای برنده شدن 10 میلیون ریال و هزاران جایزه ارزنده دیگر امتحان کنند. فقط کافی است تا پلاک خودرو را وارد کرده و گردونه پلاک لاک رو بچرخانند و میزان شانس پلاک خود را ببینند.
برای شرکت در جشنواره پلاک لاک کلیک کنید
هدف از انتخاب پلاک برای محوریت این جشنواره این بوده است که متاسفانه مردم بیشتر بیمه را بیمه ثالث میدانند، به همین خاطر بیمه ماهان با برگزاری این جشنواره میخواهد مردم وارد فروشگاه این بیمه شوند و با سایر محصولات بیمهای مانند بیمههای عمر و سرمایهگذاری آشنا شوند.
نیلوفر مظلوم، مدیر فروش این فروشگاه در خصوص این که استارتاپهای بیمه چگونه میتوانند به افزایش ضریب توسعه بیمه کمک کنند گفت: در گذشته بیمهگذاران به صورت سنتی به نمایندگان وکارگزاران بیمه مراجعه میکردند و امکان انتخاب، یا مقایسه قیمت و پوششهای مختلف را انجام میدادند اما در شرایط فعلی، علاوه بر حذف رفتوآمدهای غیر ضروری، ترافیک، متقاضی خدمات بیمهای میتوانند مواردی نظیر قیمت نهایی محصول بیمهای و مقایسه قیمت بین بیمهگران و میزان تعهدات بیمهگر و ... را به درستی بررسی کنند و تصمیمگیری درستی انجام دهند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند. ضمنا پس از پایان فرآیند ثبت سفارش آنلاین محصول بیمهای و قبل از صدور بیمهنامه، در مدت زمان متعارف امکان انصراف برای متقاضی خدمات بیمه وجود دارد. در این شرایط وقتی شفافیت بیشتری در خرید به وجود بیاید مانند بسیاری دیگر از کسبوکارهای الکترونیک سبب خرید بیشتر شده است.
علاقهمندان برای شرکت در این جشنواره کافی است روی لینک این جشنواره کلیک کنند و در صفحه ای که باز میشود شماره موبایل خود را وارد کنند و با کدی که برای آنها ارسال میشود ثبت نام خود را کامل کنند. سپس با وارد کردن شماره پلاک خود یک شانس برای شرکت در جشنواره خواهند داشت. با هر بار کلیک بر روی گزینه شروع یک بار گردونه میچرخد و به صورت کاملا رندوم هدیه شخص اعلام میشود.
با اینکه هر فرد تنها یکبار میتواند در این جشنواره گردونه را بچرخاند اما با دعوت از دوستان و شرکت آنها در جشنواره میتواند یک شانس دیگر برای شرکت در جشنواره دریافت کند. جوایز جشنواره بسیار متنوع است و تقریبا همه افراد شرکتکننده در این جشنواره برنده خواهند بود.
مظلوم در ادامه گفت: فروشگاه آنلاین بیمه ماهان از 8 صبح هر روز تا 9 شب پاسخگوی سوالات مشتریان ، حتی در روزهای تعطیل است و قطعا در روزهای آتی قفسه های فروشگاه بیمه ماهان پر محصولتر خواهد شد و مشتریان هر آنچه از بیمه میخواهند، میتوانند از این فروشگاه بیمه خریداری کنند. محور تمامی برنامهها و فرآیندهای فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، رضایت مشتریان و توسعه ضریب نفوذ بیمه در کشور است.
فروشگاه آنلاین بیمه ماهان | خرید اینترنتی بیمه در کمتر از 5 دقیقه