آخرین اخبار:
کد خبر:۷۱۰۰۶۲

۱۶ مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی

دبیر علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از تمدید مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات به دبیرخانه دائمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی تا ۱۶ مهرماه خبر داد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهاره نصیری گفت: تا کنون بیش از ۱۷۰ چکیده با موضوع خانواده و سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در دو بخش علمی ـ. پژوهشی و تجربی-کاربردی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که ۱۶۳ چکیده مورد تایید قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و با توجه به افزایش حجم مراجعات از سوی دانشجویان، پژوهشگران، متخصصان و سایر متقاضیان، کمیته علمی همایش نسبت به تمدید مهلت دریافت اصل و چکیده مقالات تا ۱۶ مهرماه ۱۳۹۷ اقدام نمود که بر این اساس سایت تا این تاریخ جهت دریافت چکیده و اصل مقالات باز خواهد بود.

دبیر علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی تاکید کرد: با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا برگزاری همایش امکان تمدید مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات پس از این تاریخ وجود ندارد و لازم است علاقه‌مندان برای شرکت در همایش در تاریخ اعلام شده اقدام کنند.

نصیری خاطر نشان ساخت: کتاب نخستین همایش سواد رسانه‌ای با مقدمه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده است و از طریق اپلیکیشن­های کتابراه، طاقچه و پورتال سرآمد قابل تهیه است.

وی افزود: مقاله برتر و برخی دیگر از مقالات کاندیدای اثر برتر نخستین همایش سواد رسانه‌ای در فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش‌های ارتباطی به چاپ رسیده است و در تلاش هستیم تا در دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای کلیه مقالات برتر در فصلنامه‌های علمی پژوهشی به چاپ برسد.

استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تصریح کرد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و کلیه متقاضیان می‌توانند علاوه بر ارسال مقالات علمی پژوهشی، برای اولین بار در تاریخ همایش‌های علمی کشور، تجربیات و گزارش‌های کاربردی خود را مکتوب کرده و برای دبیرخانه الکترونیک همایش به نشانی Mliteracy.saramad.ir ارسال کنند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار