لهستان به حامیان تحریم‌ ایران پیوست
وزیر امور خارجه لهستان با "درست" دانستن تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران، از دیگر کشور‌های اتحادیه اروپا خواست تا با آمریکا همدلی بیشتری در این زمینه نشان دهند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
آمریکا، به تدریج متحدین قدرتمند خودش را در جهان از دست می دهد مانند کشورهای بزرگ اتحادیه اروپا و از طرفی کشورهای قدرتمند اروپا و دیگر کشورهای بزرگ مانند چین، روسیه و هند دیگر دنباله روی محض سیاست های آمریکا نیستند. و تامین منافع خود را در همگرایی های منطقه ای و بین المللی بدون آمریکا می دانند و به سمتی می روند تا خود را در راس سیاست بین المللی و مدیریت جهانی قرار دهند. و این نشانه به آخر رسیدن یکتازی و قدرت مداری جهانی آمریکا است. در این فضا که بلوک های قدرت و کشورهای قدرتمند به آمریکا چراغ سبز نشان نمی دهند. این کشور دست به دامن کشورهای کوچکی به لحاظ قدرت مانند لهستان می شوند. و همچنین بتوانند از طریق این کشور روسیه را کنترل کنند و تحت فشار قرار دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
لهستان چه دارد که ایران را تحریم کند رئیس جمهورش برای آمریکا وعربستان دم تکان میدهد شاید چیزی گیرش بیاید
ناشناس
Germany
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
برای کشور لهستان متأسفم که با دولت جنایتکاری همچون امریکا همراه می شود و حتی کشورهای دیگر راهم برای همراهی و همدلی با آمریکا برای تحریم ایران تشویق می کند وای به روزی که بگندد نمک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
تف به ذاتتون . ! خودفروخته های بی اصل و نصب .!
ارسال نظرات
آخرین اخبار