مونوریل قم به ایستگاه آخر رسید/ ۲۰۰ میلیارد تومان بر باد رفت
با پایان دوره دولت نهم و دهم به عنوان بانی اصلی پروژه مونوریل قم، این پروژه به بن بست خورد و با حرکت لاک‌پشتی پیش رفت و در نهایت با مصوبه اخیر شورای شهر قم دیگر هیچ اعتباری برای این پروژه اختصاص نخواهد یافت.
منبع: فارس
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
برخی آقایان ظاهرا فراموش کرده اند که در مقابل همین حرم کاروانسرا بوده است و همین صحن ها حجرات کاروانسرا بوده است. ظاهرا آن زمان بستن شتر و استر اشکالی نداشته و حالا مونوریل است که با حرم سازگار نیست! اما در واقع درد از جای دیگر است.منوریل چه در تهران و چه قم طرح کاملا درستی بود. دلیلش اینکه تمام تکنوکرات ها و نفوذی ها با قدرت مانع انجام آن شدند و یا با کارشکنی بی سابقه کار را خراب کردند. والا منوریل یک ابزار موفق برای جا به جایی مسافران است و در هر جای دنیا هم که اجرا شده از ژاپن تا آلمان موفق بوده است. نه مشکل راه بندان و کم کردن عرض خیابان را دارد - که مشکل تراموا و بی آر تی است- و نه هزینه سرسام آور حفاری زیر زمینی را - که مترو دارد- منتهی امان از انسانهای مریض که می دانستند هر کاری احمدی نژاد بخواهد انجام دهد را باید خراب کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
دولت بی تدبیر و نا امید کدام پروژه رو در این 6 سال انجام داده که این دومیش باشه ؟ از نظر آقایان تمامی پروژه های زمان احمدی نژاد باید تخصیص بودجه نشود تا احمدی نژاد خراب شود ولو 200 میلیارد حرام شود من خودم ساکن قم هستم و مطمئنا این پروژه عالی بود در جاده پردیسان(با صد هزار نفر جمعیت) به قم هر روز شاهد تصادفات جانی هستیم اگر این پروژه افتتاح میشد حجم ترافیکی کم میشد و مردم به خاطر سیاسی کاری تلف نمی شدند
ارسال نظرات
آخرین اخبار