کد خبر:۷۴۰۹۱۱
همایش مدیران روابط عمومی در حوزه تولید پویانمایی برگزار میشود
اولین همایش مدیران روابط عمومی دستگاههای دولتی، غیردولتی و خصوصی در حوزه تولید پویانمایی (رویازی) برگزار میگردد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین همایش مدیران روابط عمومی دستگاههای دولتی، غیردولتی و خصوصی در حوزه تولید پویانمایی (رویازی) برگزار میگردد
به گفته محمدصائبی دبیر اجرایی این همایش چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در فرهنگستان هنر واقع در خیابان حضرت، ولی عصر"عج" تقاطع خیابان طالقانی شماره ۱۵۵۲ تشکیل میگردد
صائبی افزود در این همایش احسان کاوه مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری با موضوع نقش و توانمندی انیمیشن در تحقق مسئولیت فرهنگی سخنرانی خواهد نمود در ادامه سید امیر آقایی دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناورهای نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوری در ادامه این همایش به معرفی رویداد رویازی و نحوه معرفی، ارزیابی و اهدا مدال رویازی به تولیدکنندگان انیمیشن در حوزه مسئولیت پذیری و تاثیر گذاری فرهنگی توضیح داده خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این همایش مقدمات و شرایط ادامه فعالیت رویازی در سطح کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در همایش اسفند ما از برگزیدگان تقدیر شایستهای بعمل خواهد آمد
به گفته محمدصائبی دبیر اجرایی این همایش چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در فرهنگستان هنر واقع در خیابان حضرت، ولی عصر"عج" تقاطع خیابان طالقانی شماره ۱۵۵۲ تشکیل میگردد
صائبی افزود در این همایش احسان کاوه مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری با موضوع نقش و توانمندی انیمیشن در تحقق مسئولیت فرهنگی سخنرانی خواهد نمود در ادامه سید امیر آقایی دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناورهای نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوری در ادامه این همایش به معرفی رویداد رویازی و نحوه معرفی، ارزیابی و اهدا مدال رویازی به تولیدکنندگان انیمیشن در حوزه مسئولیت پذیری و تاثیر گذاری فرهنگی توضیح داده خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این همایش مقدمات و شرایط ادامه فعالیت رویازی در سطح کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در همایش اسفند ما از برگزیدگان تقدیر شایستهای بعمل خواهد آمد
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.