تشکیل وزارت بازرگانی؛ بازار را از تولیدکنندگان می‌گیرد و در اختیار واردکنندگان قرار می‌دهد/ باید از "سیل واردات" ممانعت کرد
دفتر تحکیم وحدت:
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای به تشکیل وزارت بازرگانی انتقاد کرد و این اقدام را در راستای رونق واردات دانست.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
در نزدیکی ورود این طرح به صحن علنی مجلس به طور کاملا سازمان یافته حمله به این طرح آغاز شده است طرحی که می تواند بسیاری از مشکلات کشور در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی را رفع نماید .واقعا چه منافع کلانی در این بی سامانی بازار است که این اشخاص و شرکت های به تکاپو برای لغو آن افتاده اند .جای شک نیست که رانت در ایران ریشه کرده و زمینه را برای سوء استفاده سود جویان فراهم کرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
شما معتقدین اگه وزارت صمت تفکیک بشه مشکلات بازار حل میشه!!؟
اولا نمایندگانی که با شما هم عقیده هستند لطف کنند پاسخ این سوال رو بدند که با چه منطقی معاون ی شریعتمداری رو بجای ایشون بعنوان وزیر وزارت صمت انتخاب کردند !!؟
اگر معاون ی شریعتمداری چاره ای برای حل مشکلات بازار و... داشت با ارائه اون به وزیر قبلی ، ی شریعتمداری، میتونست کمک‌ بزرگی‌به وضعیت نابسامان بازار بکند

اگر ی شریعتمداری نتوانسته، منطقی نبود که معاون ایشون رو به عنوان وزیر جدید وزارت صمت انتخاب کردند

در یک جمله عرض میکنیم‌ نابسامانی بازار یکی از دلایل مهمش انتخابهای غلط و بتبعش سیاست های غلطی است که اتخاذ کردند

ثانیا وزارت کشاورزی که مستقل بوده و ادغام نشده اما چرا مشکلات این بخش هنوز پابرجاست !!؟ چرا قیمت گوشت و‌پیاز و اقلام‌ دیگر اینگونه باید بشود !!؟

ثالثا تفکیک وزارتخانه ها بهانه است چطور میشه فلان مسئول دولتی در هیئت مدیره چندین شرکت عضو بوده و میتونسته از پسش بر بیاد اما حالا وزیر صمت از پس ۳ وزارتخانه ادغام شده بر نمیاد !!؟

وزیری که نتواند بر خودروساز نظارت داشته باشد که قیمت خودرو بی رویه افزایش پیدا کرده حالا چه تضمینی است که اگر این وزارتخانه تفکیک شود وزیر مربوطه حریف این خودروساز خواهد شد !!؟

رابعا دولتی که با مشکلات بودجه ای دسته پنجه نرم میکند چطور میخواهد با تفکیک وزارت صمت هزینه اداره یک وزارتخانه دیگر را هم بپردازد !!؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار