مدل خدمات رسانی و مدیریتی بهشت زهرا (س) الگویی قابل تبیین است
سردار حسن زاده گفت: مدل خدمات رسانی و مدیریتی بهشت زهرا (س) قابل تبیین و الگو برداری برای سایر دستگاهها و نهادها است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به همراه معاونین فرهنگی و اجتماعی و همچنین جمعی از پاسداران سپاه سیدالشهدا (ع) از روند خدمات رسانی به شهروندان در بخشهای مختلف سازکمان بهشت زهرا (س) بازدید کرد و سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی فرهنگی، فعالیت ایستگا ههای صلواتی و همچنین تکریم خانواده معظم شهدا قرار گرفت.
در ادامه این دیدار سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و تکریم خانوادههای معظم شهدا در سازمان بهشت زهرا (س) که سازمانی بدون تعطیلی و وظیفه انجام یک واجب شرعی را برعهده دارد، ارائه کرد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: در سالهای اخیر با توجه به گسترش و پیشرفت شهر تهران چه به لحاظ جمعیتی و چه به لحاظ جغرافیایی کمتر سازمانی توانسته به موازات این بزرگی خدمات و فعالیت خود را گسترش دهد و سازمان بهشت زهرا (س) جزو سازمانهای پیشرو در جهت به روز رسانی و تطبیق پذیری با توجه به پیشرفت و گسترش شهرتهران میباشد.
سردار حسن زاده در ادامه گفت: خدمات رسانی در بهشت زهرا (س) در همه ابعاد به ویژه خدمات مجتمع عروجیان، مباشرین و همچنین تعامل و خدمات رسانی به خانوادههای معظم شهدا در کل کشور باید به صورت یک مدل مدیریتی تبیین شود و سایر دستگاهها و نهادها از نحوه خدمات رسانی سازمان بهشت زهرا (س) با توجه به خصوصیات و شاخصههای آن الگو برداری کنند.
حسن زاده افزود: سازمان بهشت زهرا (س) ویژه گیهای متعددی دارد. مدیریت مستقل و کارآمد، خودکفایی در عین پاسخگویی، ارائه خدمات فرهنگی گوناگون، مدیریت خلاق و به روز شده و جمعی از ویژگیهای مدیریتی که در ذات خدمات رسانی این سازمان نهفته است.
در ادامه این دیدار سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و تکریم خانوادههای معظم شهدا در سازمان بهشت زهرا (س) که سازمانی بدون تعطیلی و وظیفه انجام یک واجب شرعی را برعهده دارد، ارائه کرد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: در سالهای اخیر با توجه به گسترش و پیشرفت شهر تهران چه به لحاظ جمعیتی و چه به لحاظ جغرافیایی کمتر سازمانی توانسته به موازات این بزرگی خدمات و فعالیت خود را گسترش دهد و سازمان بهشت زهرا (س) جزو سازمانهای پیشرو در جهت به روز رسانی و تطبیق پذیری با توجه به پیشرفت و گسترش شهرتهران میباشد.
سردار حسن زاده در ادامه گفت: خدمات رسانی در بهشت زهرا (س) در همه ابعاد به ویژه خدمات مجتمع عروجیان، مباشرین و همچنین تعامل و خدمات رسانی به خانوادههای معظم شهدا در کل کشور باید به صورت یک مدل مدیریتی تبیین شود و سایر دستگاهها و نهادها از نحوه خدمات رسانی سازمان بهشت زهرا (س) با توجه به خصوصیات و شاخصههای آن الگو برداری کنند.
حسن زاده افزود: سازمان بهشت زهرا (س) ویژه گیهای متعددی دارد. مدیریت مستقل و کارآمد، خودکفایی در عین پاسخگویی، ارائه خدمات فرهنگی گوناگون، مدیریت خلاق و به روز شده و جمعی از ویژگیهای مدیریتی که در ذات خدمات رسانی این سازمان نهفته است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.