شهرداری ۴۵ هزار میلیارد طلبکار است / احتمال کاهش معاونت‌های شهرداری
محسن هاشمی:
رییس شورای شهر در خصوص عدم اجرای قانون حمایت از حمل و نقل عمومی از محل هدفمندی یارانه‌ها گفت: شهرداری از این محل ۴۵ هزار میلیارد طلبکار است و این مبلغ هرساله ۴ هزار میلیارد افزایش می‌یابد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بعید است معاونت ها رو کاهش بدهند خوب ما کسانی رو در شورای شهر تهران داریم که خواستار افزایش تعداد اعضای شورا یودند

اگر معاونت ها هزینه بر هستند و به این دلایل باید کاهش پیدا کنند افزایش تعداد اعضای شورا هم با توجه به حقوق و امکانات و مزایایی که باید به انها پرداخت شود باز هزینه بر هستند

بنابراین این کاهش اگر به قصد کاهش هزینه صورت بگیرد مفید است اما اگر کاهش معاونت ها به قصد افزایش اختیارات دیگر اعضای شهر باشد باید با تأمل بیشتری صورت بگیرد

بالاخره وظایف این معاونت ها بعد از کاهش یافتن و در واقع حذف شدن به دیگر اعضاء یا دیگر بخشهای شهرداری نفویض میشود و این وظایف باید به بخشهای درستی محول شود

والا کاهش دادن اگر بمعنای ادغام معاونت ها باشد هماندمشکلاتی رو ایجاد میکند که با ادغام وزارتخانه ها زمانی صورت گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اینا که می گفتن شهرداری بدهکار از قالیباف تحویل گرفته ان....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
سلام: برای رفع آلودگی هوا ،رفع معضل ترافیک ،کم مصرف کردن بنزین و صرفه جویی در وقت و انرژی که اکثر کشورهای پیشرفته دنیا آن را تجربه کردند راهی جز توسعه مترو در کلان شهر ها مخصوصا تهران نداریم تهران نیاز به 20 خط مترو با واگن های کافی ساخت داخل وبا توقف دو دقیقه درهر ایستگاه مترو و بیش از30خط اتوبوسرانی BRT نیازمند است. از دیگر عوامل رفع آلودگی هوا سهمیه بندی و متعادل کردن قیمت بنزین ،اخذ مالیات از خودروهای تک سرنشین در مرکز شهر وتوسعه جامع و ریل پایه حمل و نقل عمومی صرفآ مترو و BRT ، دو روز دور کاری درهفته کارکنان، تعطیلی یک ساعت زودتر کارمندان ،تولید موتورسیکلت وخودروهای برقی و هیربدی داخلی و استفاده آن بجای خودروهای بنزین سوز(که با 70 درصد صرف اقتصادی بیشتر همراه است)،تولید خودروهای با مصرف پائین و همچنین توسعه اتوبوس ،مینی بوس و و ون است اما تاکسی ها اصلآ نمی توانند کمکی به رفع آلودگی هوا و رفع ترافیک نمایند زیراخود تاکسی های سواری به اندازه سایر ماشین ها ی شخصی ترافیک و بعضاً آلودگی هوا ایجاد می کنند. متاسفانه مجلس و دولت ها در امر مهم کوتاهی می کنند. برای حمایت ازتولید داخل اگر در تولید موتور سیکلت برقی،خودروی هیربدی و واگن های قطار از شرکت های دانش بنیان و ظرفیت شرکت های داخلی استفاده شود از خروج ارز هنگفت از کشور جلو گیری می شود و میلون ها شغل پایدار برای جوانان این مرزو بوم ایجاد می گردد ملاحظه فرمائید با یک تیر چندین وچند نشان می توان زد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار