
در گفتگو با دانشجو خبر داد؛
نصیری: حضور هلال احمر در اپلیکشن «شاد» / ۱۴۰۰ خانه داوطلب در روستاها برای آموزش فعال هستند
سخنگوی سازمان هلال احمر گفت: ما در حوزه آموزش همگانی نگاهمون استفاده حداکثری از همه ظرفیتهای موجود است و به همین دلیل در «شاد» فعال شدیم.
نصیری سخنگوی سازمان هلال احمردر گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درخصوص فعالیتهای این نهاد برای دانش آموزان گفت: ما در حوزه آموزش همگانی نگاهمون استفاده حداکثری از همه ظرفیتهای موجود است.
وی ادادمه به طور مثال یه ظرفیت صداوسیما است و یا یک ظرفیت دیگر اپلیکشن روبیکا میباشد یا مهمترین راه ارتباطی با دانش آموز اپلیکشن شاد است و تقریبا در همه این اپلیکشنها درگاه هلال احمر را مشاهده میکنید.
نصیری بیان کرد: البته طرهایی مانند نذر آب داریم که شاد یا صداوسیما نیست و یکی از ارکان خدمات آب رسانی است، اما موضوع دوم که رکن اصلی هم است مساله آموزش چهره به چهره و همگانی به دانش آموزان است و سوم اینکه ما بالغ بر ۱۴۰۰ خانه داوطلب در هلال احمر داریم که در جوامع روستایی حضور دارند.
وی ادامه داد: یکی از سیاستهای قطعی ما توسعه این خانههای هلال است و به افق ۳۰ هزار خانه فکر میکنیم که هم در مساله تاب آوری و حوادث کمک کنیم هم این الگوی آموزش راتوسعه بدهیم.
وی ادادمه به طور مثال یه ظرفیت صداوسیما است و یا یک ظرفیت دیگر اپلیکشن روبیکا میباشد یا مهمترین راه ارتباطی با دانش آموز اپلیکشن شاد است و تقریبا در همه این اپلیکشنها درگاه هلال احمر را مشاهده میکنید.
نصیری بیان کرد: البته طرهایی مانند نذر آب داریم که شاد یا صداوسیما نیست و یکی از ارکان خدمات آب رسانی است، اما موضوع دوم که رکن اصلی هم است مساله آموزش چهره به چهره و همگانی به دانش آموزان است و سوم اینکه ما بالغ بر ۱۴۰۰ خانه داوطلب در هلال احمر داریم که در جوامع روستایی حضور دارند.
وی ادامه داد: یکی از سیاستهای قطعی ما توسعه این خانههای هلال است و به افق ۳۰ هزار خانه فکر میکنیم که هم در مساله تاب آوری و حوادث کمک کنیم هم این الگوی آموزش راتوسعه بدهیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.