
کد خبر:۸۶۲۲۵۵
حمایت ۶۰ میلیون تومانی سازمان سینمایی از تبلیغات فیلمها
در جلسه کارگروه بررسی آسیبهای کرونا در سینما حمایت از تبلیغات فیلمهای سینمایی مصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در دهمین جلسه کارگروه بررسی آسیبهای کرونا در سینما حمایت از تبلیغات فیلمهای اکران شده تا شهریور ماه مصوب شد.
در این جلسه که با حضور حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات گذشته مقرر شد فیلمهایی که تا قبل از آغاز ماه محرم اکران میشوند با تشخیص شورای صنفی نمایش مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تبلیغات دریافت کنند.
همچنین در این جلسه که اعضای شورای صنفی نمایش نیز حضور داشتند بر تعیین سازوکاری مشخص و مدون برای اکران آنلاین فیلمها و بازنگری در شیوههای حمایتی از آثار عرضه شده در سامانههای ویاودی تاکید شد.
در این جلسه که با حضور حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات گذشته مقرر شد فیلمهایی که تا قبل از آغاز ماه محرم اکران میشوند با تشخیص شورای صنفی نمایش مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تبلیغات دریافت کنند.
همچنین در این جلسه که اعضای شورای صنفی نمایش نیز حضور داشتند بر تعیین سازوکاری مشخص و مدون برای اکران آنلاین فیلمها و بازنگری در شیوههای حمایتی از آثار عرضه شده در سامانههای ویاودی تاکید شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.