
کد خبر:۸۶۲۹۵۰
در چراغ مطالعه؛
کتاب «روان شناسی تبلیغات» نقد و بررسی میشود
محسن شاهین پور، مترجم کتاب «روان شناسی تبلیغات» امشب ۲۸ تیر ماه ساعت ۲۱ در برنامه چراغ مطالعه پاسخگوی سوالات کورش علیانی خواهد بود.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه چراغ مطالعه که فصل تازه خود به کتب روان شناسی اختصاص داده است، در چهارمین قسمت از این فصل به بررسی کتاب «روان شناسی تبلیغات» خواهد پرداخت.
در کتاب روان شناسی تبلیغات که توسط محسن شاهین پور و همسرش سمیه اولی ترجمه شده و سوره مهر ان را منتشر کرده است، به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی پرداخته میشود. همچنین این کتاب، تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیامهای تبلیغاتی و اینکه چه پیامهایی «منتقل» میشوند را در برمیگیرد.
چهارمین قسمت از فصل جدید چراغ مطالعه امشب ۲۸ تیرماه ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه چهار میرود.
در کتاب روان شناسی تبلیغات که توسط محسن شاهین پور و همسرش سمیه اولی ترجمه شده و سوره مهر ان را منتشر کرده است، به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی پرداخته میشود. همچنین این کتاب، تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیامهای تبلیغاتی و اینکه چه پیامهایی «منتقل» میشوند را در برمیگیرد.
چهارمین قسمت از فصل جدید چراغ مطالعه امشب ۲۸ تیرماه ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه چهار میرود.

لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.