این آقازاده خون به پا می‌کند! / سریالی که جایش در تلویزیون خالی است + فیلم
پرونده «سینما در خانه» (۸) |
حرکت «آقازاده» بر مدار ارزش های فراموش شده، آن هم در بستری که همواره محتوای صرفا بفروش را مورد توجه قرار داده، به مذاق برخی خوش نیامده و به جای تشویق و ترغیب، به «آقازاده» اتهام می زنند تلویزیونی است.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
برا تلوزیون سریال مسخره پدر و میسازن که خودش اشرافی گری مدل مذهبی و نمایش میده! شخصیت تلوزیون و با کدوم سیاست می برن نمایش خانگی موندم تلوزیون انقدر احمقه بذاره شخصیت های تولید شده درونش و ببرن... بعد باهاش سریال جدید میسازن!

حالا هر سریالی چهارتا چیز سیاسی نشون بده میشه واویلا و جیغ و دست و هورا... یه سریال دیگه ام بود همینا رومیگفت همین میشد... من انقدر از سریال پدر بدم می اومد حاضر نیستم آقازاده رو ببینم اصلا متنفرم از کاراکترهاش... حالا میخواد بترکون باشه یا هر چی...

سر پدر از طرز فکر حامد عنقا که تو تلوزیون گفت ما پولدارهایی داریم انقلاب مدیونشونه!!!! خیلی بدم اومد... خیلی... چون اولا اون پولدارها!!! عمدتا برمیگشت به هاشمی! مشهورشون اون بود! بعدم پولدار و فقیر... همه مدیون انقلابن خیلی غلط و زشته انقلاب و مدیون یه عده مذهبی پولدار بدونی!!!! کلا تفکر انحرافیه! از کل کارای عنقا هم یه قلب یخی جای حرف داشت... بقیه کاراش چنگی ب دل نمیزد... پدرم ک افتضاح بود.. فقط نک و ناله و غلو! فاقد ظرافت هنری...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
کلا ما به شلوغ کاری و هیجان زدگی عادت داریم!

حسی از نوشته ی نویسنده ی این متن گرفتم اینه...

چقدر از این روش عنقا که آخر و اول نشون میده بدم میاد...اساسا فلش بک برای این بود که اگر جایی از داستان افت میکنه با یک فلش بک به موقع احیاش کنن ولی اینکه فلش بک سبک مزخرف عنقا شده خیلی مسخره است... یکی از دلایلی باعث میشه دلم نخواد کاراش و ببینم همین کاریه که میکنه! کلی از فضای مانور اثر و با برملا کردن نتیجه از بین می بره... در حالی نمیتونه با چیز دیگری جبرانش کنه در طول قصه!

وقتی میدونی آخرش چی میشه چه لطفی داره بدونی اولش چی شده! لطفش خیلی کمه نسبت به زمانی که از نتیجه هم اگاه نیستی! کی عنقا قراره به این روش لوس پایان بده چندتا کار دیگه میخواد این روش لوس و استفاد کنه نمیدونم!
ارسال نظرات
آخرین اخبار