
طی مراسمی؛
مدیر عاملان هلدینگ هپکو و هپکوی اراک معارفه شدند
طی مراسمی علی محمد رفیعی به عنوان مدیرعامل هلدینگ هپکو و مهدی کلاته عربی به عنوان مدیر عامل این شرکت در اراک معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امروز مدیرعامل جدید هلدینگ هپکو و مدیرعامل هپکو اراک معارفه شدند.
بر این اساس، علی محمد رفیعی، به عنوان مدیرعامل هلدینگ و مهدی کلاته عربی به عنوان مدیرعامل هپکو اراک معرفی شدند. وی در حال حاضر از سوی سازمان تأمین اجتماعی، به عنوان سهامدار اصلی هپکو به این سمت منصوب شده است.
رفیعی، آخرین مدیرعامل هپکو تا قبل از خصوصی سازی این شرکت بوده و کارکنان او را به عنوان مدیری اثرگذار در سالهای اوج و شکوفایی هپکو میشناسند.
در آخرین سال حضور رفیعی در هپکو، ظرفیت تولید این شرکت به بیش از ۲۰۰۰ دستگاه در سال رسیده بود.
کلاته عربی نیز، پیش از این در شرکتهای بازرگانی و ساختمانی آینده ساز، ذوب و احیای روی در قشم، ایران خودرو دیزل و برخی شرکتهای دیگر صنعتی در سمتهای مدیریت عامل، قائم مقام مدیرعامل و معاونت کیفیت فعالیت کرده است.
وی فارغ التحصیل دانشگاههای علم و صنعت و تربیت مدرس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
بر این اساس، علی محمد رفیعی، به عنوان مدیرعامل هلدینگ و مهدی کلاته عربی به عنوان مدیرعامل هپکو اراک معرفی شدند. وی در حال حاضر از سوی سازمان تأمین اجتماعی، به عنوان سهامدار اصلی هپکو به این سمت منصوب شده است.
رفیعی، آخرین مدیرعامل هپکو تا قبل از خصوصی سازی این شرکت بوده و کارکنان او را به عنوان مدیری اثرگذار در سالهای اوج و شکوفایی هپکو میشناسند.
در آخرین سال حضور رفیعی در هپکو، ظرفیت تولید این شرکت به بیش از ۲۰۰۰ دستگاه در سال رسیده بود.
کلاته عربی نیز، پیش از این در شرکتهای بازرگانی و ساختمانی آینده ساز، ذوب و احیای روی در قشم، ایران خودرو دیزل و برخی شرکتهای دیگر صنعتی در سمتهای مدیریت عامل، قائم مقام مدیرعامل و معاونت کیفیت فعالیت کرده است.
وی فارغ التحصیل دانشگاههای علم و صنعت و تربیت مدرس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.