کنکور دکتری ۱۴۰۰ به تعویق می‌افتد؟ / سکوت نمایندگان معترض به تخلفات متعدد کنکور‌های کرونایی ۹۹
گزارش |
بسیاری از مسئولانی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تقلب در کنکور‌های سراسری سال ۹۹ معترض بودند، حال که نوبت به کنکور‌های ۱۴۰۰ رسیده است، برای پیشگیری از تکرار تخلفات گذشته سکوت کرده‌اند.
تعداد نظرات: ۱۳۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
دوستان به کارزار ما برای تعویق دکتری بپیوندید و امضا کنین هرچقدر امضا بیشتر باشه مسئولین مجبور میشن دکتری را به تعویق بندازن. بالای 2000 تا بشه بازتاب شدید رسانه ای خواهد داشت.
https://www.karzar.net/postponement-of-phd-exam
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
شما در طول این چهار دهه یک مورد نام ببرید که این حضرات به فکر جان مردم بوده باشند. من یکی که سراغ ندارم. جز منفعت طلبی و رانت به هیچ چیز توجهی ندارند و حالا هم که قرار است ما را به قتل‌گاه بفرستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا کنکور دکتری را تا زمان مساعد شدن آب و هوا و باز شدن پنجره ها در نقاط سردسیر به تعویق بیندازید
ناشناس
Luxembourg
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
واقعا جای سوال هست چرا مسئولان محترم اهمیت نمیدن به این همه صدا و اعتراض .بچه ها اعتراض دارن به برگزاری ازمون چون تجربه داشتن بااین شرایط سر جلسه رفتن فقط استرس رو زباد میکنه سر جلسه ازمون استخدامی هم با اینکه شرایط بهتر از این بود پنچره ها رو باز گذاسته بودن از سرما نتونستیم خوب ازمون بدیم یعنی چرا مسئولان محترم همه جوانب رو در نظر نمیگیرن موندیم واقعا
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
با تعویق کنکور از ایجاد فاجعه ی کرونایی جلوگیری کنید ، به 180 هزار داوطلب دکتری و خانواده های آنها رحم کنید ، سلامتی در ارجحیت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا به فکر جان ما باشید
ما نگران سلامتی خودمان و خانواده هایمان هستیم
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا صدای ما داوطلبین کنکور دکترا رو بشنوید . هم در کارزار هزاران امضا جمع شده و هم در توییتر چندبار جزو ترند های اول شدیم . ما خواستار تعویق آزمون هستیم . به فکر سلامت ، امنیت و آرامش دانشجویان باشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مخالف تعویقم. ازمونهای استخدامی برگزار شده که چندبرابر ما بودن. یه عده نهوندن دنبال تعویقن
ناشناس
Sweden
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
مسئولین هیچ احترامی برای خواست بالای ۷۰٪ داوطلبین برای تعویق آزمون دکتری قائل نیستند. خیلی بی انصافیه در این وضعیت کرونایی ۴ ساعت سر جلسه بمونیم. اگه وضعیت کرونا خطرناک نیست چرا برای دستیاری پزشکی و نظام مهندسی خطر تشخیص داده شد؟! این همه تناقض را کجای دلمان بزاریم. هیچ مسئولی پاسخگو نیست و کسی از ما حمایت نمیکنه. رسانه ها همشون بخاطر منفعت صدای ما را بایکوت کردند. کانالهای معاند نظام و مردم صدای ما را شنیدن اما مسئولین خودمون نه‌. از خدا بترسید. وضعیت کرونای انگلیسی در کشور بحرانی شده.تاریخ بخاطر این بی مسئولیتی قطعا قاضی خوبی خواهد بود.
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
باسلام . ما جمعی از داوطلبین کنکور دکترای وزارت علوم خواهان تعویق این آزمون هستیم .لطفا در این شرایط خطرناک کرونایی و با توجه به شیوع کرونای جهش یافته این آزمون رو برگزار نکنید و برگزاری رو چند ماه به تعویق بندازید تا همگی با امنیت و آرامش بیشتر در این آزمون مهم شرکت کنیم .
ناشناس
Germany
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام
با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی
و روند رو ب رشد تعداد مبتلایان
درخواست تعویق آزمون دکترا را دارم
#تعویق_آزمون_دکتری1400_وزارت_علوم
ناشناس
Germany
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
درود بر شما از اینکه کمک ب قشر دانشجو جهت تعویق کنکور و جلوگیری از کشتار جمعی میکنید سپاسگزارم لطفا پیگیری کنید ک تعویق بیفتد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
تعویق کنکور دکتری وشروع واکسیناسیون از شهرهای پر خطر موجب می شود ویروس کرونا تا زمان سایر کنکورها نیز نابود شود. ویروس انگلیسی را شوخی نگیرید تعویق کنکور دکتری 1400 لطفا تفاوت اسفند با اردیبهشت این است که افراد بیشتری واکسینه شده و محیط امن تر است برای شرکت در کنکور. #تعویق_کنکور_دکتری_1400
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام وقتتون بخیر به دلیل شیوه خطرناک ویروس کرونا خواهشا ازمون دکتری رو تعویق بندازید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
باتوجه به شروع پیک چهارم و شیوع کرونای انگلیسی و برگزاری ازمون در مراکز استانها خواهشمندم تا شرایط مساعدتر به تعویق بیاندازید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام
وقت بخیر
امسال باتوجه به شرایط کرونا که کنکور دکترای ۹۹ در تابستان برگزار شد و نتایج نهایی آن آبان اعلام شد همچنین کنکور دکتری ۱۴۰۰ در ۱۵ اسفند و کمتر از چند ماه فاصله برخلاف روال سالهای قبل برگزار می‌شود، از مسئولین خواهانیم کنکور دکترا به اردیبهشت ۱۴۰۰ انتقال یابد.
و ما دانشجویان امسال چندین آزمون استخدامی و کنکور داشته ایم و با این حجم از آزمون ها و شاغل بودن این دانشجویان واقعا باعث هدر رفتن تمام تلاش دانشجویان دکتری می گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
برگزاری دو کنکور در یک سال با فاصله زمانی کم حتی با رعایت موارد بهداشتی عادلانه نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
با سلام نتاسفانه همین امروز هم یعنی 5 اسفند ماه سال1399 برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونای انگلیسی کاملا دیر شده است با اعلام ابتلای 16 نفر در شهر دهلران ایلام که منشا آن مسافران عراقی ذکر شده هست و متاسفانه مرز مهران نیز امروز بسته شده است در صورت ابتلا امکان ایتلای بیشتر وجود دارد چرا که مسافران عذاقی همچنان در حال برگشت به عراق هستند و مرز یکطرفه بسته شده است خواهشا به نشر بیشتر ویروس دامن نزنید به همین منظور خواهات تعویق کنکور هستیم هر چند که خوزستان کنترل شده باشد اما مسافران عراقی در سایر شهر های ایران نظیر ایلام و مشهد همچنان حضور دارند -سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت:
تعداد افراد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان به ۱۶ نفر افزایش یافت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا کنکور دکتری به تعویق بیاندازید برای آرامش و سلامتی داوطلبان آزمون دکتری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
با سلام به داوطلبين كنكور دكتری رحم کنید خواهان تعويق اين ازمون به زمان و شرايط بهتري هستيم لطفا منعكس كننده خواسته و مطالبه باشيد
۷۰ درصد داوطلبین خواهان تعویق هستند همه ما نگران شیوع ویروس انگلیسی هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
با سلام و درود،
با تشکر از خبرگزاری خوب دانشجو که حامی دانشجوها و مطالبه‌گر حقشون هستش.
آزمون باید تعویق بیافته تا زمانی که واکسیناسیون افراد در معرض خطر و دارای بیماریهای زمینه‌ای انجام بشه. به فکر افرادی باشیم که عزیزانشون بیماری زمینه‌ای دارند... به خصوص الان این کرونای انگلیسی دیگه پیر و جوان نمیشناسه!
من خودم کاملا آماده‌ی آزمون هستم، ولی مساله اینجاست که آزمون دادن به چه قیمتی؟ به قیمت در خطر قرار گرفتن جون خودم و عزیزانم؟؟
فرستادن ۱۸۰ هزار داوطلب و خانواده‌هاشون به مسلخ خطاست!!!!
خون این فردا بر گردن سازمان سنجش خواهد بود!!!
سازمان سنجش فقط به فکر منفعت مالی خودش هست! نمیبینه که از دست رفتن افراد تحصیل کرده و نخبه چقدر میتونه زیان بار باشه.
جان انسان‌ها بسیار ارزشمندتر از اونی هستش که بخواد قربانی اینجور مصلحت اندیشی‌های سازمان سنجش و وزارتخونه‌های علوم و بهداشت بشه!
اجازه داده بشه تا واکسیناسیون افراد جامعه به حد قابل قبولی برسه بعد آزمون برگزار بشه.

کاش یک عقل سلیم در بین مسئولین پیدا بشه تا به سازمان سنجش بفهمونه که کشور در شرایط عادی نیست و تصمیمات باید با توجه به شرایط اتخاذ بشه!!!
اعصاب و روان دواطلبین رو بهم ریخته این سوء مدیریت!!
خواهش میکنم اعلام تعویق آزمون دکتری رو به صورت جدی پیگیری بفرمایید. با سپاس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
تورو خدا کنکور تعویق کنید چرا با جان ما جوان ها بازی میکنین خودتون حاظرین تو شهرهای قرمز با همچین شرلیطی کنکور بدین؟؟ یکم به فکر خانواده ها و ما باشید چند روزه استرس ما داغون شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
کنکور را تا واکسیناسیون قشر اسیب پذیر به تعویق بیندازید#تعویق_آزمون_دکتری1400_وزارت_علوم
ناشناس
India
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا اجازه ندید تو این شرایط کنکور برگزاربشه به فکر اینده بچه های این مملکت باشید نزارید نسل کشی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا تعویق کنکور دکتری را پیگیری کنید، ما داوطلبان دچار بلاتکلیفی و استرس هستیم، باتشکر.
ناشناس
Germany
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بنده و داوطلبان کنکور همگی اماده آزمون هستیم ولی بحث سلامتیمان در میان است. لطفا پیگیری نمایید که آزمون دکتری ۱۴۰۰ به تعویق بیافتد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
باسلام.با توجه به دو دلیل اساسی کنکور دکتری باید تعویق بشه.اول این مدت سه آزمون استخدامی پشت سر هم برگزار شد و از این سه ازمون دو تا آزمونها حداقل یک ماه تعویق شد و این باعث شد این ازمون پشت سر هم باشه و به آزمون دکتری نزدیک بشه مثلا خودم دو هفته قبل آزمون وزارت بهداشت امتحان دادم و اصلا وقت نکردم واسه دکتری بخونم.و دوم ویروس جهش یافته و خطرناک کرونا هست که سلامت داوطلبان و خانوادهاشون و جامعه رو تهدید کنه.با توجه به این دو مورد باید آزمون تعویق بشه.متاسفانه صرف برگزار کردن این کنکور علاوه بر مشکلات سلامتی ناعدالتی محض هست.چون بعضی ها اصلا فرصت خوندن نداشتند.ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا تو شرایطی که کرونا کل کشور پخش شده و همه جا کیت تشخیص وجود ندارد و خوزستان سیاه شده وضعیتش کنکور دکترا رو به تعویق بندازین چطور ازمون نظام مهندسی و دستیاری تعویق بشه ازمون دکترا نه ،واقعا عدالت کجاس
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من خودم آذرماه درگیر کرونا شدم و الان هم مشکل تنفسی دارم و حس بویایی و چشایی ام به طور کامل برنگشته است، بعید می دونم چهار ساعت با ماسک دوام بیاورم. بیمار هم که بودم فرصت مطالعه نداشتم ولی باز الان دو ماهه همه تلاش خودمو کرده ام ولی با توجه به اینکه من درگیر بیماری بوده ام در جریان هستم که چه قدر سخته به خصوص در مناطق سردسیر مثل تبریز و اردبیل که امکان باز کردن در و پنچره هم جهت تهویه هوا نخواهد بود اگر هم پنچره ها را باز کردند باز ظلمی در حق داوطلبان خواهد بود که از سرما نتوانند تمرکز کنند لذا از مسئولین امر خواهشمندم به خاطر عدم شیوع شدید کرونا و از دست دادن عزیزان و نخبگان مملکت لطفا آزمون دکتری 1400 در زمان مناسبتری برگزار گردد.
ناشناس
Finland
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
خسته نباشید ، کاش کمی ب فکر ما بودین ، من در استانی شمالی ، کشور ،زندگی میکنم ، من دوسال هست بخاطر کنکور و کرونا ، به دیدن پدرو مادرم نرفتم ، دلم تنگ شده ، نمیخواهم کنکور باعث بیماری من شود و دیدارم با انها ب قیامت موکول شود . تعویق را زودتر اعلام کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
خواش میکنم ازمون دکتری 1400 به تعویق بیندازید لطفا در این وضعیت کرونا رو به افزایش ازمون دادن بزرگترین خطر برای خانواده های ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
موافق تعویق کنکور دکتری
تو رو خدا صدای ما رو به گوش مسولین برسونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
باسلام و احترام، ما برای ازمون دکتری وزارت علوم تلاش کردیم، درس خواندیم هزینه دادیم و توقع داربم در شرایط مناسبتری برگزار شود خواهش میکنیم صدای ما باشید تا ازمون دکتری به تعویق بیفتد، شرایط کشور بسیار نگران کننده است و جناب دکتر نمکی هم در اظهارات خود بسیار نارحت بودند از امار صعودی و نگران کننده، تجمعات و عدم رعایت پروتوکلها. ازمون دکتری را تعویق بیندازید. سرایت این ویروس بسیار بالاتراست، لطفا تعویق بندازید و برای برگزاری مجدد لطفا تمهیدات لازم جهت رعایت پروتوکل ها را اجرایی کنید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
خواهش ميكنم ازمون رو به زمان سيف تري انتقال بديد همينجوري هم استرس داريم ديگه ترس از مريض شدن و از دست دادن كسي رو بهمون اضافه نكنيد .پروتكل هاي بهداشتي توي محيط بسته چقدر ميخواد رعايت بشه مگه
ناشناس
Germany
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام و عرض ادب ،مسئولین دلسوز میهن از شما عاجزانه خواهش میکنیم به فکر ما باشید با اینکه درس خوندیم اما استرس کرونا داره نابودمون میکنه که نکنه بریم کنکور بدیم و کرونا رو به خانواده هامون منتقل کنیم و اون وقت یه عمر به خاطر اشتباهمون نبخشیم،لطفا کنکور رو به تعویق بندازید تا حداقل بدون کنکور در راه علم قدم برداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام برای تعویق آزمون دکتری اسفند ماه ما رو یاری نمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام من خانوادم درگیر بیماری شدن و متاسفانه تمام وقت را صرف درمان خانوادم کردم الان واقعا بچه های خوزستان را درک میکنم این تعویق نه تنها لازم بلکه واجب است حالا عده ای سلامت هم وطنشان را ترجیح نمیدهند به منافع مالی شان ... این صرفا مدیریت ضعیف بحران در کشور را نشان میدهد منافع مالی یا سلامت مردم ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بابا توروخدا ازمون دکتری را تعویق بندازین، این چه وضعشه ما خانواده و عزیزانمان رو دوس داریم. درس هم خوندیم اما واقعا استرس هیچ ارامشی نذاشته برای مرور کردن، لطفا خبر تعویق رو بدید و بیشتر از این آمار کشتار رو بالا نبرید. هرچی هست زود اعلام کنید این چه خبریه ک میگین اگه تهران زیاد شد تعویق میدیم، این همه ادم تو شهرای دیگه یا دارن خودشون میمیرن یا عزیزی رو از دست میدن، این کافی نیست؟ تعویق بندازین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا به خواسته به جا و به حق ما اهمیت بدهید این حق هر داوطلب هست که با آرامش خاطر آزمون بدهد، پس لطفا به نظرات احترام گذاشته و آزمون را با تعویق به زمان مناسبتری موکول کنید چون هرکس در جلسه شرکت کند با ترس مبتلا شدن و استرس آزمون خواهد داد شایدم کسانی ناخواسته و بدون این که بدانند مبتلا باشند و کرونا را در جلسه 3ساعته به دیگران انتقال بدهند.
با تشکر از حسن توجه و مسئولیت پذیری مسئولین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من نمیدونم کنکور عقب بیفته چ اتفاق خاصی میفته ک انقد در برابر تعویقش دارن مقاومت میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
کنکور رو عقب بندازین
وضعیت وخیمه
چقد التماس کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
#تعویق_آزمون_دکتری
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
کنکور دکتری را به تعویق بندازید واقعا چه اصراری دارین به برگزاری کنکور در این شرایط وخیم خوزستان در وضعیت بدی است فقط تهران که نباید مورد نظر باشه تروخدا به بقیه استان ها فکر کنید کنکور دکتری را تا بهار به تعویق بیندازین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
خنده داره بخدا
هر روز کرونا انگلیسی توی یه شهر سر و کله اش پیدا میشه بعد اینا میگن پروتکل خدایا تا کی ما باید جور اینا رو بکشیم
ناشناس
Germany
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام وقتتون بخیر .اگه ممکنه عاجزانه میخوام کنکور دکتری ۱۴۰۰بخاطر کرونا و همچنین کرونای انگلیسی که خیلی شایع شده و جان ایرانیها رو یکی بعد دیگری میگیرد به تعویق بیفته. اگه خودمون تنها بودیم چیزی نبود به خانواده هامون ممکنه منتقل کنیم خدا خیرتون بده ومن الله التوفیق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام
لطفا آزمون دکتری را در تابستان برگزار کنید به داوطلبان ترحم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
باز شروع شد؟ ببینید بعد عید ماه رمضان هست و بعدش تنور انتخابات داغ میشه، یعنی رفت توی تابستان آخه چرا؟ پاسال هم وقت آمار کم بود یعنی اسفند برگزار نکردند ولی وقتی آمار رفت بالا توی تیر یا مرداد برگزار شد همین ماه برگزار بشه بهتره کمی منطقی فکر کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
باز دم شما گرم پیگیرین
مسولین که عین خیالشون نیست!
از یه طرف میگن کرونای انگلیسی اومده از طرف دیگه سنجش میگه حتی توی شهرهای قرمز هم می خوایم برگزار کنیم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
بایدفاتحه این سازمان سنجش وخوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
ما چطوری صدامون رو به گوشتون برسونیم
پدر و مادر من پیر هستند. پدرم بیماری قلبی داره. من خودم به درک ولی اگه رفتم کنکور دادم و اتفاقی برای پدرم افتاد چه خاکی به سرم بریزم
اینجا هوا سرده امکان تهویه مناسب نیست. از سه تا شهر دیگه هم میخوان بیان شهر ما امتحان بدن!!!
صدای ما رو هم بشنوید. خواهش میکنم کنکور دکتری رو تا مناسب شدن وضعیت به تعویق بیندازید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
تعویق دکترا 1400 رو خواستاریم شرایط مساعد نیست به فکر سلامت داوطلبان باشید کنکور را به فصل دیگر منتقل کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من دو روزه علائم کرونا دارم به شدت.
اگر عمری باقی باشه و تعویق نکنن و برگزار بشه قطعا میرم سر جلسه برامم مهم نیست. پارسال رو با اون ترازهای نجومی سر ده واحد تراز ازم گرفتن. امسال میرم سر جلسه حتما. اینکه چند نفر بگیرن عواقبش برای ستاد و سنجش. ازما گفتن بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من پارسال کنکور داشتم مراقب ها فقط برگه هاروپخش کردن و تمام... فقط از دم سالن ب اون بزرگی فقط نگاه میکردن چه تقلب ها که نشد بدون رعایت پروتکل بهداشتی..اندکی تفکر.تعویق آزمون دکتری اسفند
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا صدای مارو به مسئولین برسونید
وقتی خودشون حاضر نیستید سر یه جلسه ده نفره حاضر بشن چجوری توقع دارن ما سر جلسه چند هزار نفری حاضر بشیم؟
یکم انصافم خوب چیزیه
لااقل بزارن در اوج شیوع کرونای انگلیسی نباشه
یکم ازش بگذره شمام شرایط محیا کنید در فضای باز آزمون بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
چقدر باید از بی فکری مسئولین آسیب ببینیم. آخه برادر من! خواهر من...! اون روزی که داشتی تاریخ ۱۵ اسفند رو برای کنکور دکترا انتخاب می‌کردی به این فکر نکرده بودی که تا این تاریخ وضعیت کرونا هیچ فرقی با شش ماه و ده ماه قبلش نداره. کرونا همچنان هست و شمایی که می‌دونستید تا این تاریخ توانایی واکسینه کردن گروه های آسیب پذیر رو ندارید، اشتباه کردید یه گردهمایی بزرگ رو برای این تاریخ در نظر گرفتید. یا باید همه ی کنکور ها (کارشناسی، ارشد، دکتری، استخدامی، زبان و...) رو تا اطلاع ثانوی لغو می کردید. یا طبق پیش بینی کارشناسان خودتون، موکولشون می کردین به زمانی که حداقل گروه های آسیب پذیر واکسینه شدن. الان کنکور کارشناسی و ارشد و بهداشت، هر سه افتادن اواخر بهار و اوایل تابستون ‌‌ یعنی همون زمان نسبتاً مناسب. یه دونه کنکور دکترا مونده توی گردنه پرخطر کرونا. آخه عقل دارید؟؟؟


پیشاپیش به اون درس خونده های آماده که می‌خوان خودخواهانه از تاریخ فعلی دفاع کنن تا با ریزش رقبا رتبه ی بهتری بیارن، توصیه می‌کنم که بهونه ی گرم بودن نیمه جنوبی کشور رو نیارین که خنده مون می گیره. سالهاست بچه های کرمان و یزد و خوزستان توی کنکور سراسری که وسط تابستون برگزار میشه رتبه های برتر رو میارن، پس گرمی هوا روی عملکرد شون اثری نداره و شما توی منطقه سه رقابت می کنید که شانس بیشتری هم برای قبولی دارید پس بیخود جوش نزنید واسه دوماه دیر و زودتر.‌..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
چرا کسی از مسئولین جوابگو نیست اینهمه مخالف ازمون ک با همه مسئولین تماس گرفتن مهندسیا علوم پزشکی انتخابات کانون همه لغو شده با جامعه اماری کم اونوقت وکالت و دکتری بانزدیک 300هزار داوطلب ک اکثریت مخالفن چون میدونیم خطر ابتلا شدن خودمون خانوادمون ک بیماری زمینه ای دارن خیلی بالاس چندین ماهه زحمت میکشیم و درس میخونیم ولی بین ازمون و جونمون ،جونمون و خانوادمون ک مهمترن انتخاب میکنیم
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
وضاع خوبی نداریم شهرها همه دارن قرمز میشن
کرونا انگلیسی شوخی بردار نیست
اگر قرار به برگزاری آزمون دکتری باشه اوضاع همچنان خرابتر میشه
و کلا تعداد مرگ و میر میره بالا و فاجعه پیش میاد
اگر خود مسئولین با ما مینشینند سر جلسه من مشکلی ندارم برگزار کنید ولی میدونم عمرا ده دقیقه هم نمیتونن در همچین ازدحاماتی شرکت کنن فقط جون بقیه رو بازیچه میکنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
مگرحالیشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
با توجه به برگزاری آزمون دکتری در ۱۵ و آزمون وکالت در ۲۲ اسفند، ما داوطلبان ضمن ابراز نگرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا انگلیسی، افزایش مرگ و میر و کاهش ظرفیت بیمارستان‌ها، خواهان تعویق زمان آزمون های مذکور هستیم،
برگزاری آزمونی با این حجم از داوطلب دراین شرایط بحرانی،خارج از منطق حفظ سلامت است.
حضور چندین ساعت داوطلبان درکنار هم امکان انتقال بیماری را دو چندان کرده و جان داوطلبان رابا خطر مواجه می‌کند بنابراین دراین تاریخ آمار ابتلا هراس‌آور خواهد بود.
به همین منظور از ستاد ملی مبارزه با کرونا تقاضای تعویق آزمون را به زمانی مساعدتر داریم،چراکه سلامتی داوطلبان در اولویت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
اغلب داوطلبان نظرشون بر تعویق هست تا بعد از کمتر شدن کرونا با خیال راحت کنکور بدن. واقعا چرا مسئولین توجه نمیکنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
جناب وزیر بهداشت بعد از پانزده اسفند جنازه داوطلبان کنکور دکتری که سر جلسه بدون تهویه مناسب هوا مبتلا به کرونا انگلیسی خواهند شد را هم از انتهای رودخانه بی تدبیری سنجش جمع کنید و لطفا نگید آه و واویلا چون داوطلبین خودشون رو به آب و آتش زدند اما هیچ مسئولی نخواست ببیند یا بشنود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
واقعا نمی‌بینید؟؟؟؟؟ شهرا همه دارن میرن تو وضعیت زرد و قرمز
عادت کردین به کشتن جوونا؟؟؟
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
تعویق کنکور دکتری حق مسلم ماست بخاطر سلامتی خانواده هامون...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
ممنون از خبرگزاری دانشجو به‌خاطر پوشش این خبر
خواهش می‌کنم کنکور دکتری رو به تعویق بیندازید.
ناشناس
United States of America
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
با توجه به برگزاری آزمون دکتری در ۱۵ و آزمون وکالت در ۲۲ اسفند، ما داوطلبان ضمن ابراز نگرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا انگلیسی، افزایش مرگ و میر و کاهش ظرفیت بیمارستان‌ها، خواهان تعویق زمان آزمون های مذکور هستیم،
برگزاری آزمونی با این حجم از داوطلب دراین شرایط بحرانی،خارج از منطق حفظ سلامت است.
حضور چندین ساعت داوطلبان درکنار هم امکان انتقال بیماری را دو چندان کرده و جان داوطلبان رابا خطر مواجه می‌کند بنابراین دراین تاریخ آمار ابتلا هراس‌آور خواهد بود.
به همین منظور از ستاد ملی مبارزه با کرونا تقاضای تعویق آزمون را به زمانی مساعدتر داریم،چراکه سلامتی داوطلبان در اولویت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
باتوجه به اینکه کرونای انگلیسی شیوع پیدا کرده برگزاری آزمون دکتری یعنی به استقبال مرگ رفتن است ثانیا در یکسال که دوبار کنکور دکتری برگزار نمی کنند لطفا در تابستان برگزار شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
لطفا بتعویق بیاندازید جون ملت در خطر هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام من نمیدانم چرا وزارت علوم عقده اعمال قدرت دارد.جان صد ها هزار دانشجو رو به خطر نندازید.احتمال یک درصد را در نظر گیرید که این تعداد دانشجو مریض بشند.خیلی از دانشجو ها باید مسیر چند صد کیلومتری را طی کنند تا به مخل آزمون برسند.آخر چه ضرورتی بالاتر از جان مردم هست. سر عقل آیید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
وزارت علوم نمادواقعی دیکتاتوریست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
تعویق بدین نامسلمونااااا
باید حتما کلی خانواده رو دم عید عزادار کنید تا خیالتون راحت بشه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
یعنی اگر حتی یک درصد احتمال داشت تو انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت کنم و بازهم به این سیستم اعتماد کنم الان با دیدن بیشعوری و بی کفایتی حاکم بر این کشور، من به قبر اجدادم میخندم اگر یک بار دیگه به مجلس و دولت این کشور رای بدم. برن به جهنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
هزاران باربانظرشماموافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
#تعویق_آزمون_دکترا_1400
این منطقی نیست که تو این شرایط حاد کرونا کنکور دکترا برگزار بشه
اردی بهشت موعد مناسب تری برای برگزاری کنکوره چون تا اون زمان بخشی از جمعیت پر خطر واکسینه شدن و چرخه کرونا کندتر شده
ناشناس
United States of America
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
#نه_به_قتل‌عام_داوطلبین‌دکتری
#تعویق_آزمون_دکتری_۱۴۰۰
#نه_به_آزمون‌های_مرگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سازمان سنجش
ایا ضمانت جان شرکت کنندگان رو بر عهده می گیری که با لجاجت دنبال قتل عام شرکت کنندگان کنکور دکتری هستی؟
الان که داد وزیر بهداشت در اومده، به ما حق نمی دهی از بی مبالاتی شماها وحشت زده بشیم؟
اگر کسی ناقل باشه ولی رعایت نکنه تکلیف این دورهمی بزرگی که می خواهی راه بندازی چی میشه؟
دورهمی به این بزرگی با ویروسی که هنوز کادر درمان اونو خیلی تجربه تکرده چه مفهونی داره؟
ویروسی که ریزتر شده که کار در حالت عادی به داشتندو ماسک نیاز داره، چهار ساعت می خواهید شرکت کننده ها رو در یک فضا نگهدارید؟
اونوقت توی سرما چه جوری سیستم تهویه روتامین می کنید؟
لطفا پاسخ منطقی بدید
چه اصراری داری توی زمستون که امکان تهویه هوا مشکله کنکور برگزار کنی؟
والا اگر توی این شرایط عقل به خرج بدید کسی نمی گه بلد نیستید کنکور برگزارکنید. بلکه می فهمیم که درایت بر لجاجت غلبه پیدا کرده
شما نه تنها مسئول جان شرکت کنتدگان این آزمون هستید، بلکه جان تمام خانواده های این افراد هم بر عهده شماست
از شما می پرسم، آیا افرادی با بیماری زمینه ای در این کنکور شرکت نکرده اتد؟
به فکر جان اون ها هم هستید!
مسلما به این چیزا اصلا فکر نکرده اید
جای تاسفه که به سلامت هیج کس فکر نمی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
لطفا عقب بندازید جون ابن همه جوون تحصیل کرده و خانواده هاشون عقب نندازید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
لعنتیااینهمه استرس واردنکنیدچی ازتون کم میشه بندازین عقب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
باسلام همونجور که همه مسئولان در جریان هستن شهر ما کلا بخاطر زلزله داغون شد من پارسال رتبم ۱۲۲ شد امسال امید تک رقمی داشتم الان یک هفتست نتونستم بخونم نه فقط من همه امثال من که توی این شهر زندگی میکنیم چون بارون میومد کتاب و جزواتم کلا داغون شد زیر زلزله و بارون امشبم دوباره زلزله اومد واقعا خود سازمان سنجش بررسی کنه داوطلبین شهر یاسوج رو ماها الان هیچ کدوم از لحاظ روحی و روانی شرایط کنکور دادن رو نداریم... الانم که این پیام رو میدم توی چادرهای حلال اهمر بسر میبریم... واقعا دوماه به تعویق بیفته کجای جهان هستی بهم میریزه..‌. کنکور دادن توی این شرایط بی انصافی نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
جان مادرتون جان بچه هاتون جان عزیزاتون بندازینش توی خرداد ماه که حداقل هم هوا خوب هست هم افراد بیشتری واکسینه میشن
خدا رو خوش نمیاد اینهمه استرس وارد میکنین گناه ما چیه که شما مسئولین بی رحم برای ما باید تصمیم ناعادلانه بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام داوطلبان وکالت99 رو دریابید
انصافه ما تو این وضعیت قرمز کشور بریم آزمون؟
چرا انقدر مسئولین ما بی فکرن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
متاسفانه یه دورهمی بزرگ 15 اسفند ماه داریم که نزدیک 180 هزار نفر در کشور مهمون سازمان سنجش و وزارت بهداشت و ستاد کرونا هستند ممنون از مسئولین گرامی بابت این دورهمی بزرگ.
لطفا برای تعویق کنکور دکتری به خاطر جان خودمان و خانواده مان هم ک شده با امضای این کارزار صدایمان را به گوش مسئولین برسانیم.
https://www.karzar.net/postponement-of-phd-exam
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
اگه برگزار بشه شرایط حادتر میشود و در شهرستان های سردسیر واقعا وضع سختر میشه چون نه میتوان پنجره باز کرد نه دو تا ماسک لباس های گرم براحتی آزمون داد خواهشا تعویق بیندازید و در شرایط حداقل بهتر آب و هوایی برگزار بشود.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
از یک طرف مسولین میگن هر گونه تجمع ممنوع باشه از طرف دیگر میگن باید آزمون برگزار بشه!!
جالبتر اینکه آزمون های با جمعیت کمتر لغو بشه و آزمون دکتری با ۱۸۰ هزار نفر باید برگزار بشه!! مگه هر چقدر جمعیت بیشتر باشه تجمع بزرگتری پدید نمیاد؟؟
سال گذشته کل پروسه ی آزمون دکتری و اعلام ‌نتایج نهایی ۴ ماه زمان برد خب الان زمان کافی هست قطعا پس چرا اصرار به برگزاری کنکور میشه در این شرایط. ما و سلامتیمون هیچی کلا. حداقل برای سخنان خودتان از جمله تجمع ممنوع ارزش قائل بشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
واقعا با تعویق دوماهه کجای کار این دولت میلنگه؟ جز اینکه کادر درمان رو فرسوده کننن و دونه دونه بمیریم، تعویق بندازین خب، چقد فریاد بزنیم؟؟ حق با ماست، ماکه نباید التماس کنیم ک تو زمان مناسب تو کنکورمون شرکت کنیم. این حق ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
به نظر من وقتی فکر نیستند امتحان ندیم اصلا کسی برای امتحان نره مگه چه اتفاقی می افته سال دیگه شرکت کنیم سلامتی و آرامش حرف اول رامیزنه درزندگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
واقعا متاسفم برای این مقامات کنکور ۹۹ ضربه ای به داوطلبین و خانواده ها زد که هیچ جوره قابل جبران نیست فقط به خدا واگذارشون کردیم لعنت خدا بر باعث و بانیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
یکی بداد ما برسه بخدا استرس کرونا خیلی بیشتر از آزمونه .ماشهرمون سردسیر تواین وضعیت چطور تو محیط بسته ۴ساعت بشینیم .چرا باید با علم به اینکه وضعیت خطرناکه ۱۸۲هزار نفر به اضافه خانواده‌شان رو به استقبال بیماری مرگباری میفرستین؟ دو سه ماه تعویق هیچ خللی تو کار کشور پیش نمیاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام، لطفا کنکور دکتری را به تعویق بیندازید تا آب و هوا مساعد تر شود، واقعا شرایط محیا نیست، انقدر استرس به ما تزریق نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
با شیوع کرونا انگیسی تعویق آزمون دکتری را خواستاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام
خواهشا روی این موضوع بیشتر کار کنید، به دلیل سرمای هوا نمیتونن پنجره ای رو باز کنن تا هوا جریان داشته باشه، واقعا با وجود ویروس کرونای انگلیسی سلامتی تمام داوطلبین کنکور دکتری در خطره، خیلی وحشتناکه، هم خودمون و هم خانواده هامون واقعا استرس داریم، خواهشا به طور جد پیگیری کنید. از مسئولان خواهش میکنم تصمیمی نگیرید که خدای نکرده داوطلبی مبتلا بشه و اتفاق غیر قابل جبرانی بیفته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
درخواست تعویق کنکور دکتری را داریم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
با جان مردم بازی نکنید.
مثلا شما مسلمان هستید!

باید تعویق بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام اگر مقدور هست تعویق بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
با عرض سلام
خواهشا بندازید بعد عید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
با این شرایط بد کرونا چرا به فکر ماها نیستید ؟ چرا تمیدید نمیشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خواهشا تعویق با جان مردم‌بازی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دستان لطفا برید اینستاگرام جناب قالیباف کامنت بزارید
از طریق مجلس اقدام بشه
ایا ضمانت جان شرکت کنندگان عزیز رو دولت بر عهده می گیری که با لج بازی دنبال کشته شدن شرکت کنندگان کنکور دکتری هستی؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
فقط بایدگفت متاسفیم برای مسئولین بی مسئولیت که هیچ ارزشی برای جوونهای مملکتشون قائل نیستن آخه مگرچه اتفاقی میفته اگرآزمون دکتری به بهاربیفته ودرشرایط آب وهوایی بهتربرگزاربشه مسئولین محترم لطفاتعویق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
درود
لطفا به اینستاگرام وزیر بهداشت و جناب قالیباف مراجعه کرده و درخواست تعویق کنید متشکرم از همه و خبر گذاری دانشجو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
آزمون نظام مهندسی به تعویق افتاد
اینم بندازید
رحم کنید
یه مادر پیر دارم
اگه من طوریم بشه
میمیره
التماس می کنم‌ تعویق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بدون سیستم تهویه چه آزمونی ؟ با جان مردم بازی نکند
ناشناس
Finland
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
کدوم مسئولی حاضره بیاد خوزستان 4 ساعت تو محیط بسته با هزار نفر دیگه بشینه ... این همه تناقض در مورد وضعیت هشدار تو استان پس چیه!؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
#تعویق_آزمون_دکترا_1400
#تعویق_آزمون_دکترا_1400
#تعویق_آزمون_دکترا_1400
#تعویق_آزمون_دکترا_1400
#تعویق_آزمون_دکترا_1400

به حق 5 تن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
واقعا متاسفم،یعنی هیچ کی صدای اعتراض این همه آدم رو نمیشنوه؟؟تو رو خدا اگه بچه های خودتونم تو موقعیت ما بودن اصرار داشتین که کنکور برگزار شه؟؟؟این که صبر کنید تا هوا بهتر شه بشه حداقل بشه پنجر ها رو باز کرد و آمار کرونا کمتر شده باشه واقعا توقع زیادیه!!جون ما براتون اصلا ارزشی داره؟!
چطور بقیه کنکورها همه تو تابستون برگزار میشه.فقط برای ما باید الان باشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دوستان چرا تعویق، وقتی تعداد شرکت کننده ها کم باشه و کیلویی پذیرش میکنن تضمینی قبول هستین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
با سلام
برگزاری کنکور دکتری برای دو مرتبه در یکسال و بفاصله کم از کنکور قبلی، در این شرایط خطرناک، نا امن و استرس زا اصلا صحیح و اخلاقی و قانونی نیست.
اصلا چه اصراری به اسفند هست در حالت کلی. مگه در گذشته اردیبهشت ماه برگزار نمی شد؟! کلا انتقال پیدا کنه به اردیبهشت. مثل بقیه کنکورها که در نیمه دوم سال تحصیلی و فصول بهار و تابستان برگزار می شن.
صحیحش این بود وقتی امسال پاییز اعلام نتایج طول کشید در دفترچه تاریخ کنکور اسفند اعلام نشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
با سلام
بنده موافق تعویق هستم. بدلیل سیستم ضعیف ایمنی که درام، در معرض کرونای انگلیسی قرار گرفتن، برایم وحشتناکه. ان شالله تا چندماه آینده تکلیف روشنتر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مسول و سازمانی که سال گذشته به داوطلبین گفتند اجباری برای شرکت در آزمون ندارند و اینگونه بی تفاوت نسبت به گذر عمر داوطلبین هستن مشخص است ارزشی به جان و سلامت داوطلبین نمیدهند.
یک روز وزیر می آید فریاد میزد کرونای انگلیسی مراعات کنید آن وقت مسئول و سازمان دیگر کنکور برگزار می کند آن هن چه کنکوری که پروتکل رعایت نمی شود. البته چیز عجیبی نیست اگر واقعا مسئولان ما به فکر مردم بودند این اوضاع جامعه نبود مردم اینقدر در فقر و بدبختی نبودن.


سال گذشته عکاس دانشگاه دنبال کلاسی میگشت که غایبین زیاد باشند و عکس با فاصله گذاری بیشتر نشان داده شود و چند روز بعد عکس خود را در سایت سنجش دیدم و کلی رسانه ای کردن فلان دانشگاه شرایط آزمون عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بخدا عادلانه نیست، اگر برگزار بشه، تورا بخدا با تعویق موافقت بفرمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
برگزاری کنکور دکتری در موعد مقرر و با وجود چنین شرایطی اعم از ابتدای خیز شیوع ویروس جهش یافته و نداشتن تجربه قبلی راجب این جهتش== ارابه مرگ جوانان نخبه این مملکت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
چه تفاوتی بین دستیاری پزشکی و دکتری وجود دارد مگه جون داوطلبان آنها ازما بهتره بنابراین همانطور که ازمون دستیاری را لغو کردید آزمون دکتری را هم لغو کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام
ما استانهای سردسیر واقعا مشکل داریم و نه میشه تهویه استفاده کرد و نه پنجره باز کرد. من تجربه ازمون استخدامی دستگاههای اجرایی رودارم که یخ کردم و اعتراض کردم و پنجره رو بستن گفتم بیشتر دارین مریضمون میکنین عمدا . کی توی این شرایط میره بیمارستان و مراکز الوده!!!
پارسال مرداد امتحان رفتن ظرف یکماه جوابش اومد و ظرف دو ماه جواب نهایی. اگر حالا امتحان به اردیبهشت موکول بشه دقیقا ظرف یکماه جواب اولیه و بعد مصاحبه دقیقا همون شهریور نتیجه نهایی میاد و مشکلی حتی برای سربازی اقایون پیش نمیاد!! پس چرا به فکر سلامت داوطلبین نیستین؟؟
لطفا درك كنيد خيلي از اقوام ما درگير اين بيماري اند و اين بيماري در برخي افراد هيچ علائمي نداره. منم تا الان كنكورهاي زيادي شركت كردم و پروتكل ها رعايت شده ولي هر بار تا چند روز علائم كرونا داشتم سردرد سرگيجه و تب و درد قفسه سینه که تا یک هفته ادامه داشته. مطمئن باشيد اگر كسي حتي كرونا داشته باشد يا نميدانم و خبرندارد ويا هرگز نميگويد چون ازمون دادن در بيمارستان كه تراكم ويروس بالاست و كشنده است به مراتب خطرناكتر است و ريسك بالايي دارد و همه داوطلبان همينكار را ميكنند و نميگويند. خيليها در اقوام مبتلا شدن و طي مدتي خوب شدن و اما اگر خداي نكرده يك عزيز از دست رود چه كسي مقصر است؟؟ خواهشا تعويق كنيد به اواخر ارديبهشت و فصل گرما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
تعویق تعویق تعویق
صدای مارو بشنوین، مگه میگیم مملکتو ب نام ما بزنین ک خودتونو زدین ب کوچه علی چپ، خواستار بدیهی ترین حق انسانی هستیم حق زندگی و سلامت
تعویق دکتری و وکالت
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دوستان واقعن دلخورم از شما
خیلی بی انصافید
چرا به فکر موسسات نیستید، بگذارید این چند روز هم بگذره نهایت تا یک شنبه
کلاس های جمع بندی، فشرده، کپسول، دقیقه اخر، سه روز طلایی، حداقل پنجاه بزن حالش ببر و... تموم بشع،
این موسسات کلی زحمت کشیدن تا کلی پول دربیارن
مطمن باشید عقب میوفته ک بیشتر بابت زحماتشان پول دربیارن، به هر حال شما دواطلبان گرامب کلی پول دارید و میخاید چی کار کنید با پولاتون؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام. مخالف تعویقم. در اسفند برگزار کنید تموم بشه. با ماسک زدن هیچ اتفاقی نمی افته‌.
جو سازی هم نکنید اینقدر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
جوسازی نیست واقعیته اصلاشرایط برای برگزاری آزمون تواسفندمناسب نیست حداقل بعدازعیدامکان تهویه بهترفراهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
لطفا با تعویق موافقت کنید. ما جوونا چه گناهی کردیم که در این بحبوحه کرونا و شیوع کرونای انگلیسی باید بریم کنکور بدیم. استرس ۲ هفته است نزاشته یه کلمه بخونم. تعویق ق ق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
متاسفانه یه دورهمی بزرگ 15 اسفند ماه داریم که نزدیک 180 هزار نفر در کشور مهمون سازمان سنجش و وزارت بهداشت و ستاد کرونا هستند ممنون از مسئولین گرامی بابت این دورهمی بزرگ.
لطفا برای تعویق کنکور دکتری به خاطر جان خودمان و خانواده مان هم ک شده با امضای این کارزار صدایمان را به گوش مسئولین برسانیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام وقتتون بخیر
من کسی هستم که خودم مبتلا شدم ...به خاطر دوندگیهای دفاعم که حتما اسفند شرکت کنم دکتری ...اما اذر ماه به خاطر روز دفاعم که اساتید باید انلاین میبودن اما من دانشجو باید حضور پیدا میکردم دانشگاه بالاخره مبتلا شدم....خدا خواست به زندگی برگشتم اما با ۲۰ تا سرم و سلامتی که هنوز به طور کامل برنگشته دکترها هم منعم کردند از راه رفتن با وجود گذشتن زمان .... دوستانی که مخالفت میکنند تعویق رو مطمئنا حال بدش رو از اطرافیانشون ندیدن که بیمار چطور با مرگ دست و پنجه نرم میکنه انشالله هم که دچار نشن...

سال گذشته اگر صرفا با ماسک میشد از ابتلا جلوگیری کرد چطور ۱۵ اسفند برگزار نشد دکتری؟؟

که الان از داوطلبین انتظار دارند با ماسک در معرض ویروس جهش یافته قرار بگیرند؟؟
ازمونها چطور همگی دارن اسفند برگزار میشن
ویا چطور تکلیف لغو ازمون دستیاری پزشکی و نظام مهندسی مشخص شدست بی تنش...
میتونید صدایی رو برسونید سریعتر اقدام کنید به خاطر جان خونواده هاکه در شرایط هوایی گرمتر که امکان جریان هوا وجود داشته باشه ازمون برگزار بشه
بعضیا آسم دارن بعضیا عینکی هستند و خیلی مشکلات دیگه...
ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
باعث و بانی تمام این مسائل شخص ناکارآمد منصور غلامی هست که آثار ضعف مدیریتش در دانشگاه بوعلی کاملا نمایان. وقتی که حدود 6 هزار استاد و دانشجو با معرفی این شخص برای وزارت علوم مخالفت کردند بی دلیل نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
واقعا هیییییچ جایی نیست که پیگیری کنه این مسئله رو از طرف ما؟؟؟ هیچ کس نیست صدای دانشجوها بشه و پیام و انتقال بده و جوابش و به ما بگه؟ این سویه‌ی جدید که حتی کودکان و هم داره از بین میبره و تو جوانان خیلی بیشتر شیوع داره!!!
سازمان سنجش هم هی اطلاعیه میده بدتر ترس به جونمون بندازه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
لطفاکنکور دکتری روبه تعویق بیندازید.هیچکس جون خودشوازسرراه نیاورده بخدا.به فکرسلامت داوطلبان باشیدلطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
تعویق آزمونهای اسفندماه را خواستاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
تعویق آزمونهای اسفندماه را خواستاریم
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
با این اوضاع خطرناک کرونا انصاف نیست که بخاطر بی توجهی یک عده از مسئولین کنکور برگزار بشه و جون هزاران نفر به خطر بیوفته
اگر واقعا قرار به برقراری است با وجود شیوع کرونای انگلیسی که کشنده است تمهیدات لازم به عمل بیاورید برای برگزاری آزمون در فضای باز... که این نیز مستلزم است به تعویق و اندکی زمان برای محیا سازی این شرایط
خواهان تعویق کنکوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
برگزاری آزمون در چنین شرایطی ظلم آشکاری در حق جوانان تحصیل کرده این مملکته..تمام تجمعات کوچک لغو شدن اما تجمع به این بزرگی صرفا با اضافه کردن یه بند فریبکارانه بنام پروتکل قرار برگزار شه..دارین ما رو کام مرگ میفرستید..
صدای ما رو بشنوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام
تعویق آزمون دردی از ما دوا نمیکنه، تا قبل از شیوع گسترده کرونا انگلیسی امتحان رو بدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خواهشنا جان جوانان این مملکت که بیشتر عمرشون مشغول تحصیل بودند را به بازی نگیرید - پروتکلی که سنجش از آن حرف میزند و قراره در آزمون رعایت بشه شبیه به شوخی میمونه. همین دیشب بود که جناب وزیر از شرایط وخیم کرونای جدید نالان بودند و از سزعت انتقال و مرگ بیشتر این نوع کرونا در جوانان میگفتند -- خواهشنا کنکور دکتری اسفند را به بعد از عید منتقل کنید تا حداقل در محیطی باز با درب و پنجره گشوده آزمون برگزار شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام اصفهان هم کرونای انگلیسی و هم کرونای چینی بیداد میکنه ...باتوجه به اینکه الان تحویه کافی برای جلسه آزمون قرار نمیدهند و قرارنیست پنجره ها به مدت چندین ساعت باز بمانند و برعکس ممکن است در یک مکان سربسته و کوچک تعداد زیادی بدون تحویه هوا کنار هم باشند لطفا لطفا لطفا کنکور دکتری را با تعویق دوماهه در اردیبهشت ماه برکزار کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
در حکومتی که میگن حمهوری اسلامی است چرا باید برای زنده ماندن التماس کنیم... مگه سوره مبارکه مائده آیه ۳۲ نگفته امنین جان مردم در این دین واجب است... الان امنیت رو مسئولیت بیان توضیح بدن که ماهم بدونیم دلیلشون واسه راه انداختن این کشتار دسته جمعی چیه؟
ناشناس
Germany
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
با سلام و وقت بخیر
بنده داوطلب آزمون دکتری (۱۵ اسفند ماه)هستم اما باتوجه به شرایط بحرانی کشور و به هشدار درامدن برخی از شهرها خواستار تعویق و برگزاری آزمون در زمان مناسب هستیم
خواسته ما در راستای حفظ سلامتیمان است
لطفا با ما هم صدا باشید
ناشناس
Germany
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
با سلام
برگزاری کنکور در شرایط فعلی با به خطر انداختن ⁧‫سلامت دانشجو‬⁩ سبب تضییع حقوق همه ی مردم ایران و گسترش‌بیماری می‌شود.
خواهش می کنم پیگیر ما داوطلبین دکتری باشید ما تو سکوت داریم حذف و فراموش میشیم
#تعویق_آزمون_دکتری1400_وزارت_علوم‬⁩
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
ایا عواقب تعویق از بدتر شدن پیک چهارم بدتر
#ازمون مرگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
https://coronomy.ir/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1
وارد لینک شوید و وارد قسمت ارتباط مستقیم با کار گروه کرونا بشید و درخواست خودتون رو مبنی تعویق اعلام کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سلام
الان با این وضع کرونا و مخصوصا شیوع کرونا انگلیسی ک هر روز داره ی شهر جدید رو میگیره واقعن خطر داره برگذاری کنکور
در و پنجره هام ک بستن
توروخدا عقب بندازین ازمون دکتری رو
فکر جون داوطلبا و خونواده هاشون باشین
خواهش میکنم به تعویقش بندازین
استرس و فشاری ک بخاطر کرونا و کرونا انگلیسی هست واقعن زیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دوستانی که با تعویق مخالف هستند در نظر داشته باشند که کنکور دکتری تا چند سال پیش اردیبهشت ماه برگزار می شد پس اگر این بار هم اردیبهشت برگزار شود از نظر برنامه ریزی زمانی مشکل نخواهد داشت. در ضمن افرادی که می گویند چه تضمینی هست که بعد عید اوضاع کرونا بهتر است باید گفت که هیچ! اما حداقل هوا بهتر است و تهویه بهتر در ضمن از ۳ روزه دیگر سامانه بارشی و سرما وارد کشور می شود پس در اکثر شهر ها نمیتوان پنجره ها را باز گذاشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار