برنامه‌هاي ماه رمضان در برهوت تكرار/ سندروم تنبلي رسانه اي؛ مشكل اساسي صدا و سيما
پرونده صدا و سیما ۱۴|
آرش فهیم گفت:«به طور طبیعی رسانه‌ای که دچار تکرار و تقلید می‌شود، از زایندگی و پویایی فاصله می‌گیرد و نمی‌تواند هویت و تشخص خودش را اعلام کند. وقتی یک رسانه، نمی‌تواند برای مناسبت‌های مختلف به خلق برنامه جدید دست بزند و به تکرار گذشته مشغول می‌شود، نمی‌تواند آینده خودش را بسازد.»
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Netherlands
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
دیلیلش اینه که مسئولان صدا سیما برای برنامه های ماه رمضان قفل کردن روی فیلمسازهای تهرانی و مجری و تهیه کننده های تهرانی
مگر در موراد خاص به استان ها توجه نمیکنند
سریال جلال یه نمونه موفق از توجه به ظرفیت های استان ها است
اگه روی تعداد محدودی از افراد توجه باشه، ایده های جدید رشد نمیکنن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار