بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا از نگاه گاردین
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۱۹۴۰۶

بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا از نگاه گاردین

روزنامه گاردین نتانیاهو را بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا دانست.
مذاکره

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه گاردین گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا است. پیامد‌های این توافق ممکن است نه تنها آینده سیاسی نتانیاهو را تحت تأثیر قرار بدهد بلکه به حمایت‌های بی قید و شرط آمریکا از اسرائیل نیز پایان بدهد.

در این گزارش آمده است: نتانیاهو که منطقه را زیر آتش قرار داده با موضوعات منطقه‌ای از غزه گرفته تا لبنان و ایران بر اساس یک اصل یعنی خشونت بی حد و حصر و غیر قانونی و وخیم کردن اوضاع برخورد می‌کند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: اوج این موضوع در جنگ افروزی علیه ایران دیده شد، اما این جنگ با شکست در تحقق اهداف اصلی یعنی براندازی نظام ایران یا از بین بردن برنامه‌های هسته‌ای و موشکی به پایان رسید. اسرائیل تاوان کشاندن آمریکا به این جنگ علیه ایران را می‌پردازد چرا که کاخ سفید و بخش زیادی از افکار عمومی در آمریکا کابینه اسرائیل را مسئول آغاز جنگی می‌دانند که با وعده‌های پوچ همراه شد.

بر اساس این گزارش، روابط دو طرف شاهد تنش‌های بی سابقه‌ای است.

با این وجود باید به این نکته اشاره کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کشور‌های منطقه تماما با چراغ سبز آمریکا و ترامپ انجام می‌شود.

پربازدیدترین آخرین اخبار