کد خبر:۱۴۲۰۲۵۱
سخنگوی کاخ سفید: از زمان امضای یادداشت تفاهم، شاهد کاهش قیمت نفت هستیم/ رئیسجمهور ترامپ هرگز توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمیکند
سخنگوی کاخ سفید گفت: از زمان امضای یادداشت تفاهم، شاهد کاهش قیمت نفت هستیم.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی کاخ سفید گفت: از زمان امضای یادداشت تفاهم، شاهد کاهش قیمت نفت هستیم.
وی افزود: رئیسجمهور ترامپ هرگز توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمیکند.
واقعا خندهدار است تصور کنیم رئیسجمهور ترامپ توافقی شبیه برجام امضا کند که فاجعهبار بود و به ایران پول نقد داد!
لینک کپی شد
گزارش خطا