اسرائیل در لبنان است، چون میخواهد این کشور را اشغال کند، نه بهدلیل حملات حزبالله /با ایران میمانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود+فیلم
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم دبیر کل حزبالله لبنان اظهار داشت: اسرائیل در لبنان حضور دارد، چون میخواهد این کشور را اشغال کند، نه بهدلیل حملات حزبالله.
وی افزود: اشغالگری اسرائیل علت مقاومت است؛ تا اشغال ادامه دارد، مقاومت نیز ادامه خواهد داشت.
دبیر کل حزب الله تصریح کرد: دشمن بهدنبال بلعیدن لبنان است و حضورش در این کشور بخشی از پروژه اشغالگری است.
وی در ادامه گفت: آنچه در لبنان جریان دارد، تنها یک جنگ نظامی نیست؛ جنگی سیاسی، مالی، فرهنگی و امنیتی نیز هست.
شیخ نعیم قاسم افزود: اسرائیل برای تشکیل اسرائیل بزرگ بهدنبال اشغال لبنان است، نه تأمین امنیت خود.
وی در ادامه گفت: هدف آمریکا و اسرائیل، تغییر حکومت در ایران بود.
از ایران تشکر میکنم؛ با ایران میمانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود
دبیر کل حزبالله لبنان افزود: اعلام تفاهم با ایران، اعتراف رسمی به شکست آمریکا و اسرائیل بود.
وی یادآور شد: امروز ایران نهتنها آینده خود، بلکه آینده منطقه را میسازد.
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: از ایران تشکر میکنم؛ با ایران میمانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود.
وی افزود: آمریکا میخواست ما را از هم جدا کند، اما ما بهعنوان یک محور واحد عمل کردیم.
دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: قدرت ایران و قدرت مقاومت، توازن قوا را تغییر داد و ما را وارد مرحلهای جدید کرد.