کد خبر:۱۴۲۱۰۹۲
ادعای ترامپ درباره نقض آتش بس ازسوی ایران
رئیسجمهور جنایتکار آمریکا مدعی شد: ایران دستکم ۴ پهپاد تهاجمی را به سوی کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکنند، پرتاب کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رئیسجمهور آمریکا در ادعایی افزود: ایران دستکم ۴ پهپاد تهاجمی را به سوی کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکنند، پرتاب کرد.
وی اضافه کرد: یکی از پهپادها مستقیماً به سطح یک کشتی باری بزرگ اصابت کرد و به آن خسارت وارد شد؛ ۳ پهپاد را سرنگون کردیم و مشخص است که این نقض آشکار توافق آتشبس است.
لینک کپی شد
گزارش خطا