وزارت کشور بحرین: از شهروندان میخواهیم به نزدیکترین مکان امن بروند
وزارت کشور بحرین پس از به صدا درآمدن آژیرها از شهروندان و ساکنان خواست که به نزدیکترین مکان امن بروند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ وزارت کشور بحرین پس از به صدا درآمدن آژیرها از شهروندان و ساکنان خواست که به نزدیکترین مکان امن بروند.
لینک کپی شد
گزارش خطا